וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסמו את התנועה וירו בזמן שמגישים עזרה לפצועים: מאחורי ניסיון החיסול בלמבורגיני

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 13:32

מחקירת האירוע בכביש 6 עולה כי החשודים עצרו את התנועה במנהרה סמוך למחלף בן שמן, דקרו את נוסעי רכב היוקרה, עזבו את המקום, ולאחר כמה דקות שבו כדי לירות בהם. על פי החשד, ניסיון החיסול היה מתוכנן לפרטיו

בווידאו: ניסיון חיסול בלמבורגיני: שני גברים נפצעו קשה ובינוני מירי בכביש 6/דוברות משטרה

מחקירת ניסיון החיסול הלילה (שלישי) בכביש 6 עולה כי החשודים, אחריהם עדיין מתקיים מצוד, חסמו את מכונית הלמבורגיני, דקרו את הנהג והנוסע שהיו ועזבו את הזירה. לאחר כמה זמן, בזמן שצוות רפואה מעניק טיפול לנפגעים, התוקפים שבו למקום, פתחו בירי לעבר יושבי רכב היוקרה ונמלטו מהזירה.

שני הנפגעים, שנפצעו באורח קשה ובינוני, הם תושבי מזרח ירושלים, שמוכרים למשטרה. על פי החשד, הרקע לאירוע הוא סכסוך פלילי. מהחקירה עולה כי פרטי ניסיון החיסול היו מתוכננים, כך שמכונית הלמבורגיני השחורה תיחסם במנהרה סמוך לצומת בן שמן, ושם יתקפו את הנוסעים בה.

ניסיון חיסול בלמבורגיני. למבורגיני. דוברות משטרת ישראל
זירת ניסיון החיסול בלמבורגיני. כביש 6 הלילה/דוברות משטרת ישראל

הנפגעים, בני 31 ו-46, פונו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם פציעות חודרות. פרמדיק מד"א אלעד פולק והחובש שלמה לוי סיפרו: "בתוך המנהרה ראינו רכב עומד בצד ובסמוך שכב גבר עם פציעות חודרות וגבר נוסף גם הוא עם פציעות חודרות. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשני בינוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully