וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד ראש הפלג הצפוני: ניצב בחופשת פרישה השתתף באירוע לזכר "שהידים"

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 15:11

קצין המשטרה הבכיר ג'מאל חכרוש, שפרישתו תיכנס לתוקף רק עוד כחודש וחצי, נכח באירוע חנוכת אנדרטה בעילוט לזכר מה שכונה "הטבח" ב-1948, כשלצדו דגלי פלסטין - כך לפי פרסום ב"הארץ". ראאד סאלח, שהתנועה שהוא עומד בראשה הוצאה מחוץ לחוק, נאם בטקס. המשטרה: הנושא בבחינה

ניצב בדימוס ג'מאל חכרוש באירוע חנוכת אנדרטה בעילוט לזכר 46 "השהידים" שנהרגו במה שמכונה "טבח עילוט". רשתות חברתיות, אתר רשמי
חכרוש בחנוכת אנדרטה בעילוט, אתמול/אתר רשמי, רשתות חברתיות

ניצב בדימוס ג'מאל חכרוש השתתף אתמול (שבת) באירוע שבו נאם ראש הפלג הצפוני, שהוצא מחוץ לחוק, ראאד סלאח והיו בו דגל פלסטין - כך פורסם ב"הארץ". כל זאת, בעודו נמצא בחופשת פרישה מהמשטרה, שתסתיים רשמית רק בעוד כחודש וחצי.

חכרוש תועד באירוע לחנוכת אנדרטה בעילוט לזכר 46 "השהידים" שנהרגו באירוע שמכונה במקום "הטבח עילוט" ב-1948. האירוע הועבר לבחינת מחלקת המשמעת של המשטרה.

מהמשטרה נמסר בתגובה לידיעה ב"הארץ" כי "הקצין נמצא בחופשת פרישה עד 23.1. העניין הועבר למחלקת משמעת לבחינה".

תיעוד של ניצב ג'מאל חכרוש מדלג מעל קורבן ומועד במפעל מתכת בכפר כנא
24.1.22. הארץ
התיעוד של חכרוש שבגינו החליט לפרוש מהתפקיד/הארץ

ניצב ג'מאל חכרוש הודיע על פרישתו מהמשטרה בחודש ינואר לאחר שתועד מדלג מעל קורבן רצח במפעל בכפר כנא בחודש ספטמבר 2020. קודם לכן הגיב לפרסומים נגדו במקרה זה כי "הוציאו דברים מהקשרם. סרטון של חמש וחצי שניות לא מתעד ולא יכול לתעד את כל מה שעשיתי בשטח. במקרה הזה כמו בכל מקרה עבדתי בצורה מקצועית ביותר. סגרתי את הזירה וריצתי למטה במדרגות הייתה כדי לסגור את הזירה ולמנוע מאנשים להיכנס".

במסגרת האירוע ממנו נלקח התיעוד, נרצח בדקירות ג'אזי עבאס אמארה בן ה-34, נשוי ואב לשלושה. צוותי מד"א ביצעו בו פעולות החייאה במקום, ופינו אותו במצב אנוש לבית החולים האיטלקי בנצרת, שם נקבע מותו. המשטרה הגיעה לזירת האירוע ופתחה בחקירה, במסגרתה נעצר קרוב משפחה של הקורבן, בן 43, החשוד בדקירתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully