וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת זרה חשודה שהתעללה בבת 83 וכלאה אותה במחסן בתל אביב

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 13:55

המשטרה עצרה את העובדת, אזרחית אוזבקיסטן בת 37, בחשד שכלאה את הקשישה, שעל גופה נמצאו סימני אלימות. בתיעוד מהבניין ניתן לראות את התנאים הקשים שבהם הוחזקה הקשישה, ואת החבורות הקשות שעל גופה. מעצר המטפלת הוארך בארבעה ימים

בווידאו: הארכת מעצר לחשוד באונס קשישה בחיפה/צילום: יואב איתיאל, עריכה: איתי עמרם

עובדת זרה בת 37 מאוזבקיסטן נעצרה בסוף השבוע בחשד לתקיפה והתעללות בקשישה בת 83 בה היא מטפלת בתל אביב - כך מסרה היום (ראשון) המשטרה. בתיעוד מהבניין ניתן לראות את התנאים הקשים שבהם הוחזקה הקשישה, ואת החבורות הקשות שעל גופה.

התלונה במשטרה התקבלה לאחר שהקשישה נמצאה כלואה במחסן בבניין מגורים כשסימני אלימות על גופה. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרה של החשודה עד יום רביעי.

קשישה בת 83 נכלאה במחסן בבניין מגורים בתל אביב 4 בדצמבר 2022. אנשי הדממה, אתר רשמי
הקשישה/אתר רשמי, אנשי הדממה

שכן שמכיר את הקשישה ובעלה הביע את זעזועו מהמקרה: "אני בשוק. לא ייאמן שקורים דברים כאלה. אתה משאיר בן אדם עם מטפל וחושב שהוא דואג לו, ואתה סומך עליו", אמר. "היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע ולא תדע גם מה היה שם קודם. זה לא פשוט, צריכים לבדוק את המקרה. בן אדם נורמלי לא עושה דברים כאלה".

עוד בוואלה!

15 שנות מאסר לצעיר שפרץ לדירה בחיפה ואנס עיוורת בת 82

לכתבה המלאה
קשישה בת 83 נכלאה במחסן בבניין מגורים בתל אביב 4 בדצמבר 2022. אנשי הדממה, אתר רשמי
הקשישה מטופלת על ידי אנשי מד"א/אתר רשמי, אנשי הדממה
קשישה בת 83 נכלאה במחסן בבניין מגורים בתל אביב 4 בדצמבר 2022. אנשי הדממה, אתר רשמי
המטפלת החשודה/אתר רשמי, אנשי הדממה

לפני כשבועיים בית המשפט המחוזי בחיפה גזר 15 שנות מאסר על אחמד חטיב שהורשע באונס ובעבירות מין באישה בת 82 הסובלת מלקות ראייה, כשפרץ לדירתה בצפון הארץ באוגוסט 2020. בנוסף למאסר, גזר עליו בית המשפט לשלם לה פיצויים בגובה 90 אלף שקלים.

לפי הכרעת הדין, בת ה-82 ישנה במיטתה בחדר השינה, וחבר שלה ישן על ספה בסלון. אז נכנס חטיב לדירה דרך המרפסת ונטל קופסת סיגריות ומשקפי שמש מהסלון. לאחר מכן, הוא נכנס לחדר השינה בו ישנה הקשישה, נגע בגופה וביצע בה עבירות מין חמורות. בשלב מסוים ולאחר שמיששה את חלקו האחורי של ראשו הבינה כי מדובר באדם זר שנכנס לדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully