וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה באיים הקריביים: התינוקת של שליחי חב"ד טבעה למוות, האם שקפצה להצילה במצב קשה

עודכן לאחרונה: 1.12.2022 / 17:56

שרה פדרמן, בתם בת ה-4 חודשים של שליחי חב"ד באיים הקריביים, טבעה למוות באיי הבתולה שבארצות הברית ונמשתה ללא רוח חיים. אמה, העניא, קפצה למים, טבעה, ונמצאת בבית החולים במיאמי, כשלצדה בני ובנות משפחתה

המרינה בסנט תומאס בה טבעה התינוקת הישראלית למותה. משטרת איי הבתולה, אתר רשמי
טרגדיה בקריביים/אתר רשמי, משטרת איי הבתולה

תינוקת בת ארבעה חודשים נפלה למים באיי הבתולה בארצות הברית - ונמשתה ללא רוח חיים. שרה פדרמן, בתם ה-13 של שליחי חב"ד באיים הקריביים, העניא והרב אשר פדרמן, טבעה למוות ביום שלישי בערב באי סנט תומאס. פרטי ההלוויה שתיערך לתינוקת עדיין לא פורסמו.

אמה קפצה לתוך המים כדי לנסות להציל את התינוקת - אך ללא הצלחה. האם עצמה טבעה, נמשתה ונמצאת במצב קריטי בחדר המיון בבית חולים במיאמי שבפלורידה, כשבני ובנות המשפחה המורחבת לצדה.

משפחתם של שליחי חב"ד באיים הקאריביים, שאיבדה את שרה פדרמן בת ה-4 החודשים. רשת התקשורת עדכוני חב"ד, אתר רשמי
משפחת פדרמן עם התינוקת. האם העניא שלישית מימין/אתר רשמי, רשת התקשורת עדכוני חב"ד

משטרת איי הבתולה חוקרת את האירוע, שהתרחש במרינה של אואזיס קוב באחוזת פריידנהוג', עיירת נופש קטנה בדרום האי סנט תומס, ושנסיבותיו טרם לגמרי התבררו. לפי דיווח המשטרה, קצת לפני השעה 20:00 בערב, משטרה וכוחות הצלה הוזעקו לקריאה על טביעה של שני אנשים באזור המרינה.

עם הגעתם, שוטרים, כבאים ואזרח חילצו אישה בוגרת מהמים והחלו בפעולות מצילות חיים. אז התברר כי גם תינוקת נעדרת וזמן קצר לאחר מכן היא נמשתה מהמים. שתיהן הועברו באמבולנס לבית החולים רוי לסטר שניידר, שם נאלצו רופאים לקבוע את מותה של התינוקת.

באוקטובר האחרון, ילדה ישראלית בת 6 נעקצה על ידי מדוזה קובייתית בקופנגן, תאילנד. היא פונתה לבית החולים תוך פעולות החייאה, ויצאה מכלל סכנה. בשנה שעברה ילד ישראלי בן 9 מת מעקיצת מדוזה ארסית באותו האי בתאילנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully