וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של המואשם ברצח אשתו בהרצליה: "קמתי כדי לראות אותו ואמרתי לו 'אבא למה?'"

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 19:59

בריאיון ל-103fm סיפרה דנה בן אברהם, בתו של יעקב המואשם ברצח בת זוגו ואמה, ש"הכתובת לא היתה על הקיר". לדבריה, ההחלטה על הגירושים, שהביאה לסכסוך, באה מצד אמה, ואת אביה תיארה כנורמטיבי ומופנם. "בחקירה שלו אבא בכה ואמר לי 'למה באת?'. אני נקרעת בין שני עולמות"

הוארך מעצרם של יעקב בן אברהם ובתו לינוי בחשד לרצח אם המשפחה 02 בנובמבר 2022/מערכת וואלה!

דנה בן אברהם, בתו של יעקב בן אברהם המואשם ברצח בת זוגו ואמה יעל בתחילת החודש בהרצליה, סיפרה היום (רביעי) על תחושותיה בבית המשפט בריאיון לאריה אלדד ב- fm103. "עבר עליי יום קשה, חשבתי פעמיים אם לצאת מהבית בשביל ללכת לבית המשפט", אמרה. "זאת החלטה לא קלה וגם מאז המקרה, אני פשוט לא יוצאת מהבית. והיום נכחתי שם בבית המשפט. אבי לא היה נוכח פיזית. הראו אותו במצלמת זום". בן אברהם מואשם שדקר את אשתו בעקבות סכסוך סביב פרידה וחלוקת רכוש.

הוא שמע מה התרחש בבית המשפט? פנית אליו בשאלה?

"אני הסתכלתי עליו, קמתי בשביל לראות אותו ואז אמרתי לו 'אבא למה?' והוא שתק. אני לא יודעת אם הוא שמע. הוא פשוט לא הגיב".

הגשת כתב אישום נגד יעקב בן אברהם המןאשם ברצח אשתו יעל בהרצליה  בימ"ש מחוזי ת"א,20 בנובמבר 2022. קרין שגיא
יעקב בן אברהם בשיחת וידאו בבית המשפט, היום/קרין שגיא
יעל בן אברהם. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
יעל בן אברהם/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

זאת פעם ראשונה שאת רואה אותו מאז הרצח?

"לא. ביום של הרצח אני התמוטטתי ופינו אותי לבית חולים. לאחר מכן, קראו לי מהמשטרה לבוא לחקירה, וכשהייתי בחקירה, התבשרתי שאבא שלי נמצא בחדר ליד, ואני כמובן בסערת רגשות, נקרעת בין שני עולמות וביקשתי לראות אותו. עוד לא עיכלתי. כשנכנסתי לחדר, הוא היה אזוק בידיים וברגליים והראיתי לו את הצמיד ביד מבית החולים. אמרתי לו 'אבא התמוטטתי, מה קרה שם?' והוא פשוט בכה. הוא אמר לי 'למה באת? למה הבאתם אותה?' והוא יצא מהחדר".

"הכתובת פה לא הייתה על הקיר. ההחלטה על הגירושים הייתה פתאומית, מצד אמא שלי. ואנחנו בתור הבנות שלה ניסינו לסדר את זה כי לא הבנו למה, והיא אמרה, 'אתן אל תתערבו'. היא הרגישה כבר לא נאהבת ורוצה שיאהבו אותה. סוג של דיכאון. אמרתי לה 'אימא, את חווה משהו. בואי אני אקח אותך לטיפול', והיא לא הייתה מוכנה. אבל סוג הגירושים היה טוב. בהסכם היה שהיא ואבא שלי מתחלקים ברכוש חצי חצי ואז הוא יוצא מהדירה שהיא בשכירות והוא מגיע אליי. הוא היה צריך להיות איתי פה ולעזור לי עם הילדים. ואז קרה הדבר הנורא מכל. לא יודעת איך זה נחת פתאום".

איבדת אמא ובמובן מסוים גם אבא באותו יום.

"נכון. איבדתי אמא וגם אבא. אי אפשר לתאר כמה שהיא הייתה חכמה וחייכנית בכללי בחיים שלה והיא שידרה לנו את זה וגם את ההגנה שלה ואת השמחה, ואבא היה בן אדם שעובד, בן אדם נורמטיבי ואיש שקט ומופנם".

קשה לדעת מה מתחולל בתוך נפשו של אדם.

"בדיוק, זה מה שאני שואלת עד היום, איך הגיע למצב של רצח אכזרי ביותר. קיבלתי את כתב האישום היום ואני הזדעזעתי, כי ראיתי שאמא ניסתה להציל את עצמה ולברוח. הסכין נשברה. היא ניסתה לברוח ולא היה מי שיעזור לה. נדקרה למוות".

הוארך מעצרם של יעקב בן אברהם ובתו לינוי בחשד לרצח אם המשפחה 02 בנובמבר 2022. דוברות המשטרה, אתר רשמי
זירת הרצח, בתחילת החודש/אתר רשמי, דוברות המשטרה

על פי כתב האישום, בזמן שהאם יעל ישבה על כורסה בסלון הבית בהרצליה, לקח הבעל סכין ודקר וחתך אותה במקומות שונים עד שהסכין נשברה, זאת בעוד היא מנסה להתגונן מפניו. משנשברה הסכין ובעודה מדממת, ניסתה יעל להימלט מהסלון לכיוון דלת הכניסה לדירה, אז נטל בן אברהם סכין נוספת והמשיך לדקור אותה עד שהתמוטטה ונפלה בפתח הדירה.

עוד צויין בכתב האישום כי בזמן שבן אברהם דקר את אשתו, יצא שכן שמתגורר בסמוך לדירה וניסה לעצור את מעשיו, אך ללא הועיל. לאחר מכן, שטף בן אברהם את הסכינים שבהם השתמש, ומותה של יעל נקבע במקום. בנוסף, בתם של הזוג ששהתה בבית בזמן הרצח, לינוי בן אברהם, שוחררה ממעצר בית לאחר שבמשטרה נבדק החשד למעורבותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully