וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא ניסתה להימלט, הוא דקר שוב: כתב אישום נגד גבר מהרצליה שרצח את אשתו

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 12:11

יעקב בן אברהם מואשם שדקר את אשתו יעל 50 פעמים ורצח אותה בתחילת החודש בביתם, לאחר שביקשה להתגרש ממנו. על פי כתב האישום, שכן מדירה סמוכה הגיע למקום וצעק לבעל שיחדול ממעשיו, אך ללא הועיל. בתם דנה סיפרה לוואלה! בכאב: "איבדתי את כל המשפחה ביום אחד"

הוארך מעצרם של יעקב בן אברהם ובתו לינוי בחשד לרצח אם המשפחה 02 בנובמבר 2022/מערכת וואלה!

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד יעקב בן אברהם, בן 70 מהרצליה, בגין רצח בנסיבות מחמירות. זאת לאחר שעל פי כתב האישום דקר את אשתו בתחילת החודש בעקבות סכסוך סביב פרידה וחלוקת רכוש. בכתב האישום נאמר כי יעל ניסתה להימלט והשכן אף הגיע וניסה לעזור, אך זה לא עזר.

בתם של הזוג ששהתה בבית בזמן הרצח, לינוי בן אברהם, שוחררה ממעצר בית לאחר שבמשטרה נבדק החשד למעורבותה. אחותה דנה, סיפרה הבוקר לוואלה שהיא עדיין מתקשה לעכל את המציאות הקשה. "איבדתי את כל המשפחה ביום אחד. יש לי קצת שלווה, שאחותי שוחררה ממעצר בית. אנחנו לא יכולות לדבר בהוראת המשטרה עד ה-15 בדצמבר אבל אני מאמינה לה ויודעת שהיא מרוסקת. נשאר לנו רק אחת את השנייה וניפגש בהמשך לפנות את הדירה בהרצליה", אמרה. בהמשך סיפרה על אביה, "היה אבא טוב, שקט ומופנם. עם כל הקושי והכאב אני לא יכולה לתמוך ברצח וזה יכול היה להיגמר אחרת. הם היו צריכים להתגרש ולא היה שום סימן למה שקרה בסוף. לפני הרצח קבענו שאבא יבוא לגור אצלי עד שיקבל את החצי שלו ויוכל לקנות לו דירה". דנה שיתפה שגדלה לבית חם ואוהב ועם שפע בבית. "אמא שלי הייתה מלאת שמחה חיים, עם נתינה לאנשים, אהבה את החיים ולהנות. פעם בשבוע בשישי שבת הייתי מגיעה עם הנכדים הבית היה מלא באור ושמחה".

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד רונית חסון עולה כי הנאשם ואשתו, יעל בן אברהם, היו נשואים במשך כ-35 שנים והתגוררו יחד עם בתם. יעל הביעה את רצונה להתגרש ולעזוב את הדירה בפני בעלה מספר פעמים. בתקופה שקדמה לרצח, התפתחו בין השניים מחלוקות סביב חלוקת הרכוש ביניהם לאחר הגירושין. על פי כתב האישום, ויכוח נוסף פרץ יום לפני המקרה, בו אמרה הנרצחת כי היא חוזרת בה מהסכם חלוקת רכושם, ודרשה מבעלה שיעזוב את ביתם.

זירת הרצח בהרצליה 1 בנובמבר 2022. מד"א
זירת הרצח בהרצליה, 1 בנובמבר 2022/מד"א

על פי האישום, בזמן שישבה על כורסה בסלון, לקח הבעל סכין ודקר וחתך אותה במקומות שונים עד שהסכין נשברה, זאת בעוד היא מנסה להתגונן מפניו. משנשברה הסכין ובעודה מדממת, ניסתה יעל להימלט מהסלון לכיוון דלת הכניסה לדירה, אז נטל בן אברהם סכין נוספת והמשיך לדקור אותה עד שהתמוטטה ונפלה בפתח הדירה. על פי כתב האישום, בזמן שבן אברהם דוקר את אשתו, יצא שכן שמתגורר בסמוך לדירה וניסה לעצור את מעשיו, אך ללא הועיל. לאחר מכן, שטף בן אברהם את הסכינים שבהם השתמש, ומותה של יעל נקבע במקום.

בבקשת המעצר שהוגשה ציינה עו"ד חסון: "המנוחה נרצחה בדרך אכזרית, כשהמשיב דוקר וחותך אותה מעל ל-50 פעמים והכל תוך מאבק וניסיון שלה להימלט ולהציל את חייה. ניסיונותיה של המנוחה לצאת את פתח הדירה ולהציל עצמה נתקלה בנחישות המשיב להמיתה ששב ודקר אותה פעם אחר פעם, גם לאחר שכוחותיה לא עמדו לה והיא שכבה ללא תזוזה מתבוססת בדמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully