וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו הוצא מהאולם במשפט נגד סתיו שפיר וסינן לעברה: "כלבה"

עודכן לאחרונה: 29.11.2022 / 14:55

בשל הערות חוזרות בדיון, השופט הזהיר את בנו של רה"מ המיועד בהרחקה מהאולם, עד שלבסוף הוצא. המשפט נפתח בעקבות חילופי האשמות ברשתות החברתיות, וגם הדיון היה מלא בגידופים. נתניהו על ביקורו במועדוני חשפנות: "וואו, איזה פשע נורא".

בווידאו: יאיר נתניהו בית המשפט/צילום: מעריב

בית משפט השלום בתל אביב דן היום (שלישי) בתביעות הדיבה ההדדיות שהגישו יאיר נתניהו וסתיו שפיר. במהלך הדיון, כששפיר הקריאה פוסט שכתבה ובו התייחסה למצבה הכלכלי, נתניהו התערב, וקרא: "חוסר יכולת כלכלית? את נשואה למיליארדר. מסכנה, יורדות לי הדמעות פשוט. את דואגת לציבור בזה שגנבת ממנו שמונה מיליון שקל". השופט הזהיר את נתניהו כי יורחק מהדיון, וזה סינן "כלבה" לעבר שפיר. בהמשך אמרה לה "מה לעשות, לא כולם יכולים להתחתן עם מיליארדר", והשופט הזהיר אותו שוב מהרחקה, עד שלבסוף הוצא מהאולם.

בפתח הדיון אמר לשפיר עורך דינו של נתניהו, יניב לנקרי: "יש לך הזדמנות פז לחזור בך מהתביעה. התביעה הפוליטית-תקשורתית תבוא לקצה". שפיר סירבה להצעה. "אם הייתי חושבת שחזר בו מהשימוש הקבוע והשיטתי באלימות הייתי שוקלת, שלא יפגע באחרים, הייתי שוקלת", אמרה. נתניהו התערב, ואמר: "את מדברת על אהוד ברק נכון?".

"אני עדיין אישיות ציבורית, השקרים חצו את הגבול בין מה שניתן לקבל כחופש ביטוי למילים שגובלות בהטרדה מינית מבנו של ראש הממשלה", אמרה שפיר. "התגובה הייתה מעליבה וגזענית, שמנסה לייחס לי בוגדנות בביטחון המדינה". נתניהו מלמל במהלך דבריה "חצופה", ובינתיים עורך דינו השיב: "עם כל הכבוד, לא זכור לי שהיה לך תפקיד רם דרג בביטחונה של המדינה".

שפיר נגד נתניהו: משפט הדיבה ההדדי של הח"כית לשעבר מול בנו של רה"מ, 29 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
"עושה שימוש שיטתי באלימות". סתיו שפיר/ראובן קסטרו

בהמשך לנקרי הזכיר כי שפיר הורחקה מוועדה בכנסת לאחר שקראה לחבר הכנסת מיקי זוהר מושחת. "הדבר אולי יכול להעיד על כך שיש לך פה מעט גדול, את מאוד ברוטלית, יש לך פה מאוד גדול", אמר עורך הדין. עוד טען לנקרי כי שפיר משתמשת בתביעה כדי לחזור לפוליטיקה. "אין בכך שום דבר מלבד רצון שלך לעשות מהומה", אמר. איפה ראית הטרדה? איפה הוטרדת מינית?". על כך השיבה שפיר: "בטענה שלו, ואני מצטטת - 'מכוערת מבחוץ ובפנים תמצאי בעל ערבי שלא יזרוק אותך, חובבת פדופילים'. מניחה שאדוני יודע את החוק על הטרדה מינית".

בשלב הבא נתניהו עלה לדוכן לחקירת עורך דינה של שפיר. "חשוב לי להגיד גם את הצד שלי. בשבילי זה עוד יום ששופכים את הדם שלי, עוד קרקס תקשורתי. אני בן אדם, לא רובוט, כשדוקרים אותי אני מדמם ומגיב", אמר בפתח דבריו. "לגברת סתיו שפיר, שנשואה למיליארדר אין בעיה לעשות תביעות השתקה. אין מילה במה שאמרתי שהיא דיבה אבל מה אכפת לה? בשבילה זה כמו לקנות מסטיק".

לאחר שאלה של עורך דינה של שפיר, אוהד רוזן, השופט ביקש מנתניהו להבהיר "אדוני, היית במועדון פוסיקט?". נתניהו השיב: "כן, זה פלילי?". עורך דינה של שפיר: "תאשר לי שהגעת לשם עם קבוצת חברים והחזקתם שטרות של אלפי שקלים". נתניהו טען כי "אין הרבה ילדים בני 22 שלא הולכים למועדון חשפנות. וואו, איזה פשע נורא".

עוד בוואלה!

הוועדה המליצה להעניק מקלט לאישה שעמדה לעבור מילה בכפייה - שקד דחתה את הבקשה

לכתבה המלאה
שפיר נגד נתניהו: משפט הדיבה ההדדי של הח"כית לשעבר מול בנו של רה"מ, 29 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
תבע את שפיר בחזרה. יאיר נתניהו/ראובן קסטרו

רוזן הזכיר שנתניהו התנצל בפני מגישת החדשות דנה וייס לאחר שכתב עליה "מישהו יודע איך דנה ויס קיבלה תפקיד כה בכיר? רהוטה? לא. חכמה? לא. מעניין". נתניהו ענה: "אני לא מוכן שהבן אדם הזה ישפוך את דמי כדי לתת כותרות לתקשורת, צדים אותי. לדנה וייס יש את כל ערוץ 12 מאחוריה כמו שלסתיו שפיר יש את בעלה והמיליארדים".

"רק כדי לסגור את הנושא הפמיניסטי", המשיך נתניהו, "סתיו שפיר דואגת לנשים אלא אם זאת נערה בת 14 שנאנסה על ידי אהוד ברק, או אמא שלי שנרדפת על ידי בן כספית ממש כמו בציד מכשפות במאה ה-17, או לאשתו לשעבר של בעלה הנוכחי אותו הכירה בזמן שהיה נשוי לה".

במסגרת התביעה שהגישה שפיר בשנה שעברה, בעקבות חילופי האשמות ברשתות החברתיות, היא ביקשה פיצוי של כ-260 אלף שקלים. בתביעה הנגדית שהגיש בנו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו הוא טען כי עליה לשלם לו 300 אלף שקלים.

שפיר נגד נתניהו: משפט הדיבה ההדדי של הח"כית לשעבר מול בנו של רה"מ, 29 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
שפיר ונתניהו בכניסה לאולם/ראובן קסטרו

שפיר טענה כי נתניהו עבר על לשון הרע והטריד אותה מינית בתגובה בפייסבוק. לאחר שמתחה ביקורת על אביו, הוא כתב "את בטוחה שאת רוצה לדבר על מוסר, לאור הפרויקט הכושל שניסית להקים עם חובב הפדופילים ומבקר קבוע באי הפדופילים של אפשטיין? מכוערת מבחוץ ומבפנים. תמצאי כבר בעל ערבי קבוע שלא יזרוק אותך. תלכי לאיזה כפר, תתאסלמי ותעזבי אותנו בשקט". נתניהו תבע חזרה לאחר שהשיבה וכינתה אותו "שקרן, רשע, גזען ומטרידן".

נתניהו המשיך והשיב: "קומוניסטית, טיפשה, חובבת פדופילים שכמוך. את שמות הגנאי שקראת לי תשמרי לאפשטיין, ברק ושאר החברים שלך. אני לא לקחתי בחיי שקל מהמדינה. את לעומת זאת חייבת למשלם המסים שמונה מיליון שקלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully