וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייחלו למותם, גידפו והפיצו שמועות: ארבעה נאשמים בהטרדת עדים במשפט נתניהו

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 11:26

הפרקליטות הגישה כתבי אישום נגד ארבעה בני אדם מרחבי הארץ. על פי האישומים, שניים מהם פרסמו ציוצים נגד עד המדינה, שהיה יועצו של נתניהו, והשניים האחרים נגד עדת התביעה. "ביום מותך נחגוג"

בווידאו: היום האחרון לעדות עד המדינה ניר חפץ ותגובת חפץ לעדות מול נתניהו/צילום: יעל פרידסון ומערכת וואלה!

הפרקליטות הגישה היום (שני) כתבי אישום נגד ארבעה נאשמים בהטרדות של עד המדינה ניר חפץ ועדת התביעה הדס קליין, במשפט המתנהל נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. על פי כתבי האישום, הנאשמים הטרידו את העדים ברשתות החברתיות. "הפרסומים ברשתות החברתיות עלו לכדי הטרדה של עדי התביעה בנוגע להודעות שמסרו בחקירותיהם במשטרה, ובנוגע לעדויות שמסרו או שעמדו למסור בבית המשפט", נכתב.

הנאשם הראשון הוא הרצל גולן, בן ה-69 מתל אביב. על פי האישום, מהיום בו החל חפץ למסור את עדותו בבית המשפט, פרסם מספר ציוצים נגד עד המדינה, ובהם: "לסמוך עליו זה כמו לסמוך על הנאצים שהשמידו מיליוני יהודים", ו-"ביום מותך נחגוג". בנוסף, נאשם גולן שפרסם תמונות של עד המדינה עם הכיתוב "שתמות". כתב האישום השני הוגש נגד שמואל טל, בן 21, ששלח הודעה אישית בפייסבוק לעד המדינה יום אחרי שהחל בעדותו בבית המשפט.

קדם משפט-ניר חפץ נגד יעקב ברדוגו, תביעה כספית ע"פ חוק איסור לשון הרע, בימ"ש השלום ת"א, 15 בספטמבר 2022. ניב אהרונסון
הוטרד ברשתות. ניר חפץ/ניב אהרונסון
המשך עדותה של הדס קליין בתיק 1000 
בבית המשפט המחוזי, ירושלים 12 בספטמבר 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
הופצו עליה שמועות. הדס קליין/פלאש 90, יונתן זינדל

שני כתבי האישום הנוספים הוגשו בגין הטרדתה של הדס קליין. כתב אישום אחד הוגש נגד שלום אזרד, בן ה-73 מראש העין. לפי כתב האישום, במהלך עדותה של קליין, פרסם אזרד בחשבון הטוויטר שלו ציוצים כדוגמת: "יא שטינקרית, מושחתת, מכשפה מרשעת, שקרנית, רמאית, גזענית. לשקר יש רגליים נבלה סרוחה הדס קליין. יומך קרב, סוכנת מרשעת של המשטרה את גמורה". לדברים אלו נוספו גם גידופים ונאצות כלפיה. כמו כן, כתב אישום נוסף הוגש נגד שמעון אטיאס, בן 58 מכרמיאל, שעוד לפני עדותה של קליין, פרסם בטוויטר אמירות נגדה, ובין היתר ייחל למותה, והפיץ שמוע, לפיה היא לוקה במחלה סופנית.

בדצמבר האחרון הסתיימה חקירתו של חפץ, שהיה יועץ התקשורת של נתניהו. "קשה לי להעביר במילים כמה שזה היה קשה", אמר אז חפץ אחרי 17 ימי חקירה. "אני מרגיש הקלה, לא קל לעמוד מול סוללה של עורכי הדין. לעמוד מול נתניהו היה קשה כמו קריעת ים סוף, אך השתדלתי להסתכל בעיניים של השופטים ושל מי שחקר אותי, ולהיות צמוד לאמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully