וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שלושה חיילים דרוזים השליכו מטען על בית של פלסטיני בבית לחם

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 11:44

שלושה חיילים בשריון נעצרו ונלקחו לחקירה בחשד שניסו לפגוע בבית של פלסטיני בעזרת מטען חבלה מאולתר. נבדקת אפשרות כי יש קשר למקרה חטיפת גופת הצעיר הדרוזי בג'נין בשבוע שעבר

בווידאו: גופתו של טירן פרו, שהוחזקה בידי חמושים בג'נין, הוחזרה למשפחתו בישראל/צילום: יואב איתיאל

שלושה חיילים דרוזים שמשרתים בשריון חשודים שהשליכו הלילה (שני) מטען חבלה מאולתר לעבר בית של פלסטיני באזור בית לחם. נבדק חשד כי יש קשר בין המעשה של השלושה לחטיפת גופת הצעיר הדרוזי טירן פרו בשבוע שעבר בג'נין. השלושה נעצרו ונלקחו לחקירה.

בשבוע שעבר הובא פרו למנוחות ביישוב מגוריו בדליית אל-כרמל. ראש המועצה הכריז על יום אבל ביישוב, ומשעה 12:00 הופסקו הלימודים לקראת הלווייה שהחלה בשעה 14:00. פרו בן ה-18, שנפצע בתאונת דרכים בג'נין, נחטף על ידי חמושים פלסטינים והוחזק על ידם במשך כשתי יממות, שבמהלכן הפעילה ישראל לחץ רב על הרשות הפלסטינית לשחררו.

טירן פרו, שנהרג בתאונת דרכים בברטעה וגופתו נחטפה על ידי חמושים. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה
נקמה על חטיפתו? טירן פרו/מערכת וואלה, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

ביום חמישי שעבר, בסביבות השעה 10:00, הביא אמבולנס פרטי את הארון שחטף, עטוף בד לבן, למתחם בית העם ביישוב. מאז, ביקרו את המתחם קרוב לאלף אנשים. כמקובל, הונח הארון במבנה בית העם של הנשים, ונפתח לקול זעקות שבר של הקרובים שלראשונה ראו את הגופה. הגברים צעדו בהמשך לבית העם של הגברים, והארון הפתוח נותר בבית העם של הנשים ונשאר שם עד לסמוך למועד ההלוויה, אז נלקח לבית העם של הגברים.

  • עוד באותו נושא:
  • בית לחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully