וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב יריות על כביש 5: אופנוענים פתחו בירי זה לעבר זה סמוך לפתח תקווה

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 22:19

האופנוענים פתחו בירי סמוך לתל אביב והמשיכו עם האש תוך נסיעה לעבר פתח תקווה. בן 18 נפצע בינוני ופונה לבית החולים בלינסון כשהוא בהכרה וסובל מפציעות חודרות. המשטרה פתחה בחקירה

שני אירועי ירי בצפון בתוך שעה: חשד לניסיון חיסול קרוב משפחה של עבריין בכיר/דוברות משטרת ישראל

צעיר בן 18 נפצע בינוני הערב (ראשון) מירי בדרך זבולון המר סמוך לצומת העיפרון. מחקירה ראשונית של המקרה עולה כי שני רוכבי אופנוע פתחו באש זה לעבר זה סמוך לתל אביב והמשיכו עם הירי תוך נסיעה בכביש 5. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לצעיר טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים בלינסון כשהוא בהכרה וסובל מפציעות חודרות. המשטרה פתחה בחקירה.

פאראמדיק מד"א צבי טיבר סיפר כי ראה את הפצוע שוכב על הכביש, סמוך לאופנוע. "הוא היה בהכרה מלאה וסבל מפציעות חודרות בגופו", אמר. "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לביה"ח כשהוא במצב בינוני ויציב."

זירת הירי בטירת הכרמל. 27 בנובמבר 2022. יואב איתיאל
שני אירועי ירי תוך שעה. הזירה בטירת כרמל/יואב איתיאל

במקביל אחיינו של העבריין מיכאל מור נורה למוות ברחוב אצ"ל בטירת כרמל. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא סובל מפציעות חודרות - שם בהמשך נקבע מותו. המשטרה הוזעקה למקום ופתחה בסריקות. חקירה נפתחה.

פאראמדיק מד"א אלכסנדר גרינבאום שהגיע למקום סיפר כי ראה המולה. "ראינו בחצר בניין גבר בן 37 עם פציעות חודרות, שוכב כשהוא מחוסר הכרה", אמר. "אנשים במקום התחילו לבצע בו פעולות החייאה, הוא היה ללא נשימה וללא דופק. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותך תוך כדי פעולות החייאה שמצבו אנוש".

עוד בוואלה!

בני זוג מנהריה נעצרו בחשד לניסיון חיסול

לכתבה המלאה
ניידת משטרה. דוברות המשטרה, אתר רשמי
פונה לבית החולים תוך פעולות החייאה. ניידת משטרה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

מוקדם יותר הערב קשישה בת 85 נפצעה בינוני מירי ברחוב ברוך כהן בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים רמב"ם כשהיא בהכרה מלאה וסובלת מפציעות חודרות. המשטרה הוזעקה אף היא למקום וחקירה נפתחה.

חובשים בכירים במד"א חי טקאטש וישי לוי, שהגיעו למקום סיפרו כי מצאו את האישה כשהיא בהכרה ומבוהלת. "היא הייתה כאובה וסבלה מפציעות חודרות", אמרו. "הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותה לביה"ח כשמצבה בינוני ויציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully