וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיר מדפים קרס בחנות נעליים בקניון עזריאלי בתל אביב, שניים נפצעו קל

עודכן לאחרונה: 29.11.2022 / 14:23

שני צעירים, בשנות ה-20 לחייהם, נפצעו באורח קל. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק להם טיפול רפואי ראשוני ופינה אותם לבית החולים איכילוב בעיר כשהם סובלים מחבלות בגפיים

בווידאו: על הלקוחות: קריסת המדפים בחנות הנעליים/מצלמות אבטחה

קיר מדפים קרס הערב (ראשון) בחנות פוט לוקר בקניון עזריאלי בתל אביב. שני צעירים, בשנות ה-20 לחייהם, נפצעו באורח קל. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק להם טיפול רפואי ראשוני ופינה אותם לבית החולים איכילוב בעיר כשהם סובלים מחבלות בגפיים.

בחודש מרץ קיר חיצוני של מבנה משרדים בן שלוש קומות קרס ברחוב המדע 1 בהרצליה. לא דווח על לכודים או נפגעים. המבנה שוכן בסמוך לבניין של "ערוץ הספורט", עובדי הערוץ פונו מהמבנה כמו גם עובדי הבניין שהקיר שלו קרס.

קיר קרס בחנות נעליים בקניון עזריאלי 27 בנובמבר 2022. בט"ש וחירום ישראל, אתר רשמי
הקיר שקרס בחנות פוט לוקר בעזריאלי, הערב/אתר רשמי, בט"ש וחירום ישראל

בספטמבר בשנה שעברה בניין בחולון התמוטט, יממה לאחר שפונו כל דייריו בשל סכנת קריסה. בתיעוד ההתמוטטות, שהתרחשה ללא התערבות חיצונית, נראות המשפחות המתגוררות בבניין צופות מהרחוב בתדהמה. שיבושי תנועה נרשמים באזור, והמשטרה חסמה כביש סמוך.

יממה לפני כן דווח לכיבוי אש על רעש של "פיצוץ" בבניין, שממוקם ברחוב סרלין. צוותי כיבוי מתחנת חולון הגיעו למקום והבחינו בסדקים שנוצרו בבניין. דיירים שניסו לצאת מהבתים דיווחו כי הם אינם יכולים לפתוח את הדלת. לוחמי האש סייעו בחילוץ, ולאחר הערכת מצב בשטח הוחלט לפנות את כל 16 המשפחות המתגוררות בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully