וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר-לב על חילופי התפקיד עם בן גביר: "לא חושב שהוא יהיה מעוניין בחפיפה"

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 10:55

השר לביטחון הפנים היוצא תקף בריאיון ב-103FM את השר המיועד, וטען כי התקרית בחברון היא פועל יוצא של מינויו. "אחד החיילים אמר את זה פירוש - זה רק מרמז על האירועים הקשים שיהיו בעתיד". בן גביר: "אני מעוניין בחפיפה - מכל מלמדיי השכלתי"

בווידאו: הצהרתו של איתמר בן גביר/מערכת וואלה!

השר לביטחון הפנים היוצא, עמר בר-לב, תקף הבוקר (ראשון) את השר המיועד, איתמר בן גביר, ואמר כי הוא לא חושב שהשניים יעשו חפיפה בעת העברת התפקיד. "אני לא חושב שהוא יהיה מעוניין בזה", הבהיר בר-לב בריאיון ב"שבע תשע" לענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM. "לא יודע מה הוא יבקש ולא יודע מה אני אעניק. חפיפות בין שרים נמשכות לרוב שעות קצרות. דבר אחד אני מבטיח - אני אעשה את המקסימום לביטחון הפנים של מדינת ישראל".

מנגד, בן גביר עצמו דווקא אמר מאוחר יותר כי הוא כן מעוניין בהליך. "מכל מלמדיי השכלתי. יש לי ביקורת קשה על השר בר-לב ויש דברים שאני בהחלט לא רואה אותם עין בעין, אבל בימים האלה אני נפגש עם עשרות גורמים, ניצבים, אלופים, לא כולם מסכימים עם כל מילה שלי. אז מה? אני בא, אני רושם את הדברים, אני עושה את שיעורי הבית. וכן, אני מאוד רוצה להצליח בתפקיד הזה", אמר בתוכנית של ינון מגל ובן כספית.

ראש הממשלה נפתלי בנט, שר הביטחון בני גנץ והשר לביטחון פנים, עמר בר לב,לאחר הפיגוע ברחוב דיזנגוף. קונטקט, אתר רשמי
"הטייטל ממש קשקוש". בר-לב על שינוי שמו של תפקיד השר לביטחון הפנים/אתר רשמי, קונטקט

עוד אמר השר היוצא כי כניסתו של בן גביר לתפקיד מסכנת את מדינת ישראל. "ראינו את התגובה המיידית שלו לאירוע שהיה בחברון. זו סכנה לביטחון הפנימי של מדינת ישראל וסכנה לדמוקרטיה", טען בר-לב. לדבריו, שינוי שם התפקיד אינו משמעותי: "הטייטל ממש קשקוש, לא יוצרים מהות על ידי כותרות כאלו ואחרות, ובן גביר מתמחה ביצירת כותרות. בן אדם שיודע להנהיג, יודע גם להסתדר עם מפכ"ל המשטרה, אבל רבים מתבלבלים. ביניהם, גם בן גביר".

כמו כן, טען השר בר-לב כי האירוע בחברון, שבו חייל הכה פעיל שמאל, הן פועל יוצא ממינויו של בן גביר. "אחד החיילים אמר את זה פירוש - שעוד מעט יגיע בן גביר ויעשה סדר", הסביר בר-לב. "זה רק מרמז על האירועים הקשים שיהיו בעתיד - מתנחלים יתקפו את מג"ד 202 כמו שקרה לפני שלושה שבועות, ובן גביר והממשלה הזו יגידו 'אל תחקרו את המתנחלים".

"אלו תמונות קשות המבטאות את רוח התקופה. לפני יותר מ-50 שנה כבשנו את יהודה ושומרון ועדיין - הרבה מאוד שנים תופעות אלה לא קרו, לא ראינו אותן. גם כנגד התגרות מילולית, אין שום זכות לחייל לעשות דבר כזה", אמר השר היוצא על התקרית בחברון. "בואו לא נתבלבל, אירועים של הפגנות ימין ושמאל היו גם בעבר, מה שהשתנה הוא שעוצמה יהודית קיבלה 14 מנדטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully