וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפץ החשוד כמטען צינור אותר בירושלים, אחרי בדיקה עלה שלא היה מסוכן

עודכן לאחרונה: 26.11.2022 / 14:05

במהלך סריקות של חבלני משטרה בכניסה לבירה, אותר חפץ שנראה כמו מטען צינור קטן. הכביש מתחת לגשר המיתרים נסגר לתנועה, ולאחר העברת החפץ לטיפול ובדיקה התנועה במקום התחדשה

בווידאו: פיגוע משולב בירושלים: הרוג ועשרות פצועים מפיצוץ מטענים בתחנות אוטובוס/צילום: רוני כנפו, רויטרס, משטרה

חפץ שחשוד כמטען צינור אותר הבוקר (שבת) בירושלים מתחת לגשר המיתרים. חבלנים שהיו בזירה העבירו אותו לבדיקה, ממנה עלה כי לא מדובר במטען נפץ והוא אינו מהווה סכנה. החפץ אותר במהלך סריקות יזומות שביצע כוח משטרה באזור. הכניסה לעיר נסגרה לתנועה, ולאחר הטיפול בחפץ, נפתחה שוב. מדובר בתחנה שהומה בנוסעים בימות השבוע באזור מרכזי בעיר, כמה מאות מטרים בודדים מתחנת ההסעה שבה אירע הפיגוע הקטלני השבוע.

מוקדם יותר השבוע נרצח הנער אריה שצ'ופק בפיגוע משולב שאירע בשתי תחנות אוטובוס מרכזיות בירושלים. באירוע נפצעו 18 בני אדם נוספים. הפיצוצים התרחשו כתוצאה ממטעני חבלה שהוטמנו בתחנות. הפיצוץ הראשון אירע בתחנת אוטובוס בכניסה לעיר, והשני בצומת רמות.

חפץ חשוד הנראה כמו מטען צינור אותר סמוך לגשר המיתרים בירושלים במהלך סריקות יזומות שערכו חבלני המשטרה. 26 בנובמבר 2022. דוברות משטרת ישראל
הסריקות מתחת לגשר המיתרים בירושלים. היום/דוברות משטרת ישראל

מאות בני אדם הגיעו להלווייתו של שצ'ופק בן ה-16 בבית העלמין בהר המנוחות, כקילומטר בלבד מזירת הפיגוע. "אריה לא הרגיש טוב אתמול, התלבט אם ללכת ללימודים. אבל החליט שכן ללכת הבוקר. התמודד עם אתגרים לא פשוטים. אין אחד שלא למד ויכול להעיד שראה אצל אריה כעס, הוא לא ידע כעס מהו. היה אהוב הבריות. אהב לעזור", אמר מנהל בית הספר שבו למד.

בישיבה שבה למד סיפרו כי "הוא היה בחור טוב ומוצלח ממש, היה אהוב על כולם. בישיבה כולם בהלם ובצער גדול". הרב אברהם מאיר שטיינפלד, עמו הייתה מתייעצת המשפחה, סיפר כי "זו משפחה שאני בקשר איתם 15 שנה, הם הגיעו מרוסיה ובנו את ביתם פה. הם קיבלו את הבשורה באופן קשה, הם אנשים שקטים וישרים. אנחנו איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully