וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתה לי תקלה ברכב": אמיר אלקירנאווי הוא החשוד בפיגוע הדריסה בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 25.11.2022 / 14:20

מעצרו של הגבר, תושב רהט בן 39, הוארך עד ליום חמישי. במשטרה חושדים כי הדריסה הייתה מכוונת ונבדק החשד לרקע לאומני. באירוע שהתרחש אתמול נפצע קל-בינוני צוער שלבש מדים של חיל האוויר. בתיעוד המקרה נראה הרכב עולה על המדרכה ופגע בו מאחור בעוצמה

בווידאו: הוארך מעצרו של החשוד בפיגוע הדריסה בבאר שבע/צילום: התאגיד

אמיר אלקירנאווי, תושב רהט בן 39, הוא החשוד בפיגוע הדריסה בבאר שבע - כך הותר היום (שישי) לפרסום. מעצרו הוארך עד ליום חמישי. לטענתו, הייתה לו תקלה ברכב ולכן פגע בצעיר. אם זאת, במשטרה חושדים כי הדריסה הייתה מכוונת ונבדק החשד לרקע לאומני.

באירוע שהתרחש אתמול הולך רגל כבן 18 נפצע קל-בינוני לאחר שנדרס ברחוב אילן רמון בבאר שבע, סמוך לבית הספר הטכני של חיל האוויר. הנהג הפוגע, נראה דוהר עם רכבו לעבר הצעיר, צוער שלבש מדים של חיל האוויר, ודורס אותו. כוחות משטרה של מרחב נגב בפיקודו של מפקד תחנת רהט פשטו על ביתו של הנהג הדורס.

פגיעה בהולך רגל ברח' אילן רמון באזור הטכני,באר שבע, 24 בנובמבר 2022. דוברות משטרת ישראל
"הייתה תקלה ברכב". הזירה אתמול/דוברות משטרת ישראל

חובשי מד"א, ליאור פז ורון-אל ישראלי סיפרו: "כשהגענו ראינו את הפצוע שוכב כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלה בגפיים. סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב שעלה על המדרכה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותו לבית החולים כשהוא במצב בינוני".

הנהג הדורס פרסם סרטון בטיקטוק, שבו הוא טוען שהגיש תלונה במשטרה לפני כמה ימים לאחר עימות בבאר שבע שבו לדבריו הוטחו בו דברים גזעניים. הוא השמיע בסרטון איומים מרומזים. "המשטרה לא עושה את העבודה. אנחנו נעשה. פונה אליכם בדואים, אתם חייבים להיות מוכנים לכל רגע, לכל איום", אמר. "שכל אחד ישמור על עצמו. אנחנו כאן במדינה הזאת הגזענית. אנחנו מאויימים. כל אחד ישמור על עצמו. יהיה מוגן על עצמו. בנאדם שמאיים עליך ברצח, מחבל, פלסטינאי, נוציא אתכם מבאר שבע, ככה זה אומרים לי. והמשטרה חוקרת אותי כאילו אני תקפתי אותו. וגם שחררו אותו והרחיקו אותי מבאר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully