וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע דריסה בבאר שבע: תושב רהט דרס צעיר סמוך לביה"ס הטכני של חיל האוויר

עודכן לאחרונה: 24.11.2022 / 20:18

צעיר בן 18, צוער מבית הספר הטכנולוגי של החיל, צעד לבוש מדים כשלפתע הגיח רכב שעלה על המדרכה ופגע בו מאחור בעוצמה. הצעיר נפצע באורח בינוני, הנהג הפוגע, תושב רהט, נעצר. נבדק חשד לרקע לאומני

בווידאו: צעיר נפצע בדריסה בבאר שבע\ נבדק חשד לאירוע לאומני/מערכת וואלה!

הולך רגל כבן 18 נדרס היום (חמישי) ברחוב אילן רמון בבאר שבע, סמוך לבית הספר הטכני של חיל האוויר. הנהג הפוגע, תושב רהט בן 39, נראה דוהר עם רכבו לעבר הצעיר, צוער שלבש מדים של חיל האוויר, ודורס אותו. הצעיר נפגע קל-בינוני. הדורס שנעצר הוא תושב רהט, ונבדק חשד לרקע לאומני. כוחות משטרה של מרחב נגב בפיקודו של מפקד תחנת רהט פשטו על ביתו של הנהג הדורס. הוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו, כשהוא חשוד ברצח בנסיבות של מעשה טרור.

חובשי מד"א, ליאור פז ורון-אל ישראלי סיפרו: "כשהגענו ראינו את הפצוע שוכב כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלה בגפיים. סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב שעלה על המדרכה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותו לבית החולים כשהוא במצב בינוני".

פגיעה בהולך רגל ברח' אילן רמון באזור הטכני,באר שבע, 24 בנובמבר 2022. דוברות משטרת ישראל
זירת הדריסה, היום/דוברות משטרת ישראל

הנהג הדורס פרסם סרטון בטיקטוק, שבו הוא טוען שהגיש תלונה במשטרה לפני כמה ימים לאחר עימות בבאר שבע שבו לדבריו הוטחו בו דברים גזעניים. הוא השמיע בסרטון איומים מרומזים. "המשטרה לא עושה את העבודה. אנחנו נעשה. פונה אליכם בדואים, אתם חייבים להיות מוכנים לכל רגע, לכל איום", אמר. "שכל אחד ישמור על עצמו. אנחנו כאן במדינה הזאת הגזענית. אנחנו מאויימים. כל אחד ישמור על עצמו. יהיה מוגן על עצמו. בנאדם שמאיים עליך ברצח, מחבל, פלסטינאי, נוציא אתכם מבאר שבע, ככה זה אומרים לי. והמשטרה חוקרת אותי כאילו אני תקפתי אותו. וגם שחררו אותו והרחיקו אותי מבאר שבע".

"בדואים צריכים להיות זהירים. כל אחד צריך להיות זהיר. כל אחד שישמור על עצמו. שאף אחד לא יחכה אם הוא קיבל איומים כמו שאני קיבלתי. שאף אחד לא יחכה למשטרה. שיעשה מה שבראש שלו. כמו שלוקחים את החוק בידיים ויש להם כוח מבן גביר. אף אחד לא יכול להפחיד את הבדואים שחיים בבאר שבע ובנגב. קטאר לא מפחידה אתכם. עזה לא מפחידה אתכם. לבנון סוריה סעודיה. אנחנו נמצאים בבאר שבע. אם תכבדו אותנו נכבד אתכם. אם לא תכבדו אותנו, אתם תסבלו. זה לא איום, אבל אנחנו על הכבוד והחיים שלנו, אנחנו מוכנים לוותר על החיים שלנו".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
זירת הדריסה בבאר שבע 24 בנובמבר 2022. מד"א
שוטרים בזירת הדריסה, היום/מד"א

אתמול נהרג נער בן 16 ו-18 נוספים נפצעו בפיגוע משולב שאירע בשתי תחנות אוטובוסים מרכזיות בירושלים, אחד מהם במצב אנוש ושניים במצב קשה. הפיצוצים התרחשו כתוצאה ממטעני חבלה שהוטמנו בתחנות האוטובוסים.

הפיצוץ הראשון אירע בתחנת האוטובוס שבכניסה לעיר. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לפצועים טיפול רפואי ופינה אותם לבתי החולים, כשארבעה מהם, שני נערים בני 16 ושני גברים בני 45 ו-64, במצב אנוש וקשה. בהמשך, נקבע מותו של אחד מהם בבית החולים. תשעה פצועים נוספים הוגדרו במצב בינוני וקל.

במקביל, אירע פיצוץ בתחנת אוטובוס בצומת רמות שבעיר. שלושה בני אדם נפצעו קל מרסיסים וארבעה לקו בחקדה. נגרם נזק לאוטובוס. בעקבות שני הפיגועים, נחסם לתנועה כביש 1 ממנהרת הארזים לכיוון מערב וצירים נוספים בכניסה לעיר נחסמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully