וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי נורה באזור בנימין בגלל שנקלע לוויכוח עם ישראלי אחר; מצבו קשה

עודכן לאחרונה: 24.11.2022 / 22:31

תחילה, נחשד כי האדם נורה לאחר שנחשד בטעות כמחבל, אך לפי תחקור ראשוני של המשטרה, הירי בוצע לאחר שהתפתח ויכוח בין שני הישראלים. הפצוע פונה לבית החולים שערי צדק בירולשים, שם הוא מורדם ומונשם. המשטרה הגיעה לזירה, עצרה את החשוד בירי ופתחה בחקירה

בווידאו: זירית הירי סמוך לבנימין/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גבר ישראלי נורה הערב (חמישי) בצומת כוכב יעקב שבגדה המערבית, סמוך לרמאללה. הפצוע פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים, שם הוא מורדם ומונשם. המשטרה הגיעה למקום ועצרה את החשוד בירי.

תחילה, נחשד כי האדם נורה לאחר שנחשד בטעות כמחבל, אך לפי תחקור ראשוני של המשטרה, הירי בוצע לאחר שהתפתח ויכוח בין שני הישראלים. כוחות המשטרה פתחו בחקירה ואוספים ממצאים בזירה.

זירת אירוע הירי סמוך לצומת כוכב יעקב 24 בנובמבר 2022. אנשי הדממה, אתר רשמי
זירת הירי, הערב/אתר רשמי, אנשי הדממה
זירת אירוע הירי סמוך לצומת כוכב יעקב 24 בנובמבר 2022. אנשי הדממה, אתר רשמי
זירת הירי, הערב/אתר רשמי, אנשי הדממה

אמש, גבר נדקר למוות במעבר חציה בחולון לאחר שהעיר לרוכב אופנוע שעבר ברמזור אדום. לפי לנה, אלמנתו של הנרצח יורי וולקוב, רוכב האופנוע החשוד ברצח עבר ברמזור אדום וחתך אותם במעבר חצייה. היא שלפה את הטלפון וצילמה אותו. הוא עקב אחריה עד למעבר החצייה הבא, עצר לידה ודרש ממנה למחוק את התמונה.

לדברי בתם של השניים, דריה, האם הסכימה והמשיכה להתקדם. הרוכב לא הרפה ואמר שתראה לו שמחקה. בשלב זה יורי התקרב וניסה להרגיע את המצב. בתגובה, הרוכב דקר אותו בלבו עם סכין. בבית החולים וולפסון נקבע מותו. היום, צעיר בן 22 מחולון נעצר בחשד למעורבותו ברצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully