וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמונים חטפו פועלים פלסטינים: "נהרוג אותם אם לא תוחזר גופתו של טירן מג'נין"

עודכן לאחרונה: 24.11.2022 / 11:14

בתיעוד שהופץ נראה אחד הפועלים יושב כפות שלידו עומדים החוטפים: "עצרנו בוגד מאצלכם, עין תחת עין". אחד הפועלים תועד מבקש מחוטפי הגופה בג'נין לשחרר אותה: "אם לא - הם ירצחו אותי"

בווידאו: אביו של טירן פרו לאחר קבלת ההודעה על החזרת גופת בנו לישראל/יואב איתיאל

כמה גברים חטפו הלילה (חמישי) שלושה פועלים פלסטינים שעובדים בישראל, ואיימו להרוג אותם אם לא תוחזר גופתו של טירן פרו, שהוחזקה בידי חמושים בג'נין.

בתיעוד שהופץ נראה אחד הפועלים יושב כפות ומבקש מחוטפי הגופה בג'נין למסור אותה לידי ישראל, אחרת "הם ירצחו אותי". החוטפים נשמעו אומרים "עין תחת עין ושן תחת שן, עצרנו בוגד מאצלכם - ואם לא תחזירו את הגופה, כך הוא ייראה".

טירן פרו, שנהרג בתאונת דרכים בברטעה וגופתו נחטפה על ידי חמושים. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה!
"עין תחת עין", טירן פרו/מערכת וואלה!, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

הלילה הועברה גופתו של פרו לידי למשפחתו בישראל. פרו בן העדה הדרוזית שהיה אמור לחגוג היום את יום הולדתו ה-18, נפצע בתאונת דרכים ליד ג'נין שלשום, והועבר לבית חולים בעיר. לאחר מכן גופתו נחטפה בידי חמושים, לדברי משפחתו בעודו בחיים, דבר שעורר סערה בישראל, בפרט ברחוב הדרוזי.

"אנחנו נושמים לרווחה, זו הרגשת הקלה שאין לתאר אותה", אמר לוואלה אדי פרו, דודו של טירן, שהגיע למעבר סאלם לצורך זיהוי הגופה. "הוא הלך לעולמו אבל אנחנו בני המשפחה כאן ונוכל להביא אותו הביתה ולקבורה שמגיעה לו ולמשפחה.

"קיבלתי את הטלפון המרגש ישירות ממתאם הפעולות בשטחים, אלוף רסאן עליאן, שבישר לי ישירות", סיפר פרו. "זה מרגיע את הרוחות וירגיע את הצעירים הגועשים. זה דבר גדול כי אני לא רוצה לחשוב אפילו מה היה קורה אם זה לא היה מסתיים ככה, יכול היה לקרות אסון גדול. אני רוצה להודות למדינה ולכל הגורמים המדיניים והביטחוניים להשבת הבן ארצה".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'נין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully