וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד ימינו של בני שלמה נעצר בחשד שתכנן חיסול כנקמה על ההתנקשות

עודכן לאחרונה: 19.11.2022 / 23:43

אייל נגר נעצר על ידי משטרת מרחב לכיש ושוחרר בתנאים מגבילים למעצר בית. במקביל נעצר עבריין בכיר הנחשב ליריבו בחשד דומה. המשטרה אומרת כי היא ממקדת את פעילותה "במציאות משתנה של מאזן הכוחות היריבים", בסיכול הניסיונות לפגוע בחיי אדם, בעיקר בחפים מפשע

בווידאו: תיעוד חדש מחיסול ראש ארגון הפשע הבכיר בני שלמה./לפי סעיף 27א לזכויות היוצרים

המשטרה במרחב לכיש עצרה אתמול (שישי) לחקירה שני חשודים הנחשבים לבכירים בארגוני פשיעה, ובהם אייל נגר, יד ימינו של העבריין בני שלמה, בחשד שתכננו חיסולים כחלק מהמלחמה ביניהם. לפי דברי המשטרה, שני החשודים נחשבים כיריבים. הם הובאו הערב בפני בית משפט השלום. נגר, שנעצר מיד עם נחיתתו בארץ, שוחרר בתנאי הרחקה מגבילים מאזור הדרום ומעצר בית, בכפוף להגשת ערר על ידי המשטרה.

משטרת המרחב מסרה כי עיקר פעילותה מתמקד במאבק המתמשך בין ארגוני הפשיעה "במציאות דינמית ומשתנה של מאזן הכוחות היריבים", כאשר המאמץ המרכזי מוקדש לסיכול הניסיונות לפגוע בחיי אדם, בעיקר בחייהם של חפים מפשע.

אייל נגר. אתר "פוסטה", אתר רשמי
נעצר מיד עם הגעתו לארץ. אייל נגר/אתר רשמי, אתר "פוסטה"

בית המשפט הורה בשבוע שעבר לשחרר למעצר בית את החשוד המרכזי ברצח שלמה, על רקע הקשיים בחקירת הפרשה. עמו צפוי להשתחרר גם חשוד נוסף, יתר החשודים בפרשה כבר שוחררו. עם זאת, המשטרה ביקשה לעכב את שחרור השניים כדי שתוכל לערער על ההחלטה. גורמים במשטרה אומרים שהחשודים, המזוהים עם משפחת ג'רושי, בכל מקרה ימשיכו להיחקר.

עורכי דינם של השניים, אורי ברעוז ויוסי מזרחי, מסרו בתגובה להחלטה כי "המשטרה תעשה את עבודתה ולי אין צל ספק שהחשודים אינם מעורבים ברצח של שלמה. החלטת בית המשפט עשתה צדק. אין לי צל של ספק שנגרם נזק כבד לסטודנט לרפואה, שהיה החשוד העיקרי".

עוד בוואלה!

אחרי כחודש וחצי: בית המשפט הורה לשחרר את החשודים ברצח בני שלמה

לכתבה המלאה
מעצר החשודים במעורבות בחיסול בני שלמה. 3 באוקטובר 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
מעצר החשודים בחיסול בני שלמה. כולם שוחרר בתוך חודש וחצי/אתר רשמי, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מלחמת הכנופיות

שלמה, "המוח" של עולם הפשע, חוסל לפני חודש וחצי באזור, אחרי כעשר שנים שבהן הצליח להתחמק מעשרות ניסיונות התנקשות. במשך שנים שלמה היה יד ימינו של מי שמכונה "הבוס", העבריין הבכיר שלום דומרני ואיש הכספים בארגונו. הוא החליט להפנות אליו את גבו, הקים ארגון עצמאי ואף הצליח "לגנוב" לשירותיו כמה מחייליו של דומרני, ולגבש קואליציות עם העבריין אייל נגר והכנופייה הקווקזית מאשקלון.

כשהשתחרר דומרני מהכלא השנה, ידעו כולם שמלחמה חדשה בפתח. ארגונו של דומרני התחזק וחוליות החיסול שטפו את הדרום. המשטרה שעקבה אחרי כל צעד של שלמה הופתעו מחדות מחשבתו של שלמה וכינו אותו "קומפיוטר" - "מחשב".

לפני כמה חודשים נרצח מאבטחו של שלמה במושב חלץ, הסמוך לשדרות. לפני כן, בנו של דומרני, המכונה "נינה", ניצל מהתנקשות שעל פי חשד המשטרה מי שעמדה מאחוריה היא הכנופייה הקווקזית, בעלת בירתו של שלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully