וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: ארבעה אנשי צבא נהרגו בתקיפה ישראלית במרכז המדינה

עודכן לאחרונה: 19.11.2022 / 7:45

על פי הודעת הרשויות במדינה, מערכות ההגנה האוויריות הופעלו נגד התקיפה שישראל עומדת מאחוריה. התקיפה האחרונה שיוחסה לישראל במדינה הייתה לפני שבוע, אז הותקף נמל התעופה הצבאי "שעיראת", שנמצא בדרום-מזרח חומס

סוריה מדווחת על פיצוצים בדמשק ובדרום המדינה. 21 באוקטובר 2022/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סוריה דיווחה הבוקר (שבת) כי ארבעה אנשי צבא נהרגו בתקיפה אווירית במרכז המדינה. על פי הודעת הרשויות, התקיפה בוצעה על ידי ישראל, ומערכות ההגנה האוויריות הופעלו. עוד דווח כי קולות הפיצוצים נשמעו לטקיה, חמאה וחומס במערב המדינה.

התקיפה האחרונה בסוריה שיוחסה לישראל התרחשה ביום ראשון האחרון, אז עדכנו כלי התקשורת הממלכתיים עדכנו כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו. לפי הדיווחים, התקיפה התרחשה באזור נמל התעופה הצבאי "שעיראת", שנמצא בדרום-מזרח חומס.

תקיפה שמיוחסת לישראל במערב סוריה. 19 בנובמבר 2022. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה!
פיצוץ בתקיפה שיוחסה לישראל. היום/מערכת וואלה!, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

בסוף השבוע שעבר דיווחה העיתון א-שרק אל-אווסט דיווח כי גורמים צבאיים בישראל סיפרו ששיירת המשאיות שהותקפה בגבול עיראק-סוריה לא הובילה רק דלק, אלא גם כלי נשק ותחמושת. זאת, בניגוד לטענת המשטר בטהראן. לדברי הגורמים, איראן חזרה להוביל נשק דרך היבשה, לאחר שספגה אבדות בתקיפות שדות התעופה בסוריה, וכעת היא ניסתה להעביר את הציוד במשאיות אזרחיות.

לטענת הגורמים הישראליים, נשיא סוריה, בשאר אל אסד, ביקש מהמשטר בטהראן להפסיק את העברת הנשק דרך מדינתו, משום שההתקפות הישראליות גורמות נזק לתשתיות הצבא הסורי. עוד אמרו הגורמים הישראלים כי איראן לא חדלה משינוע הנשק בניסיון להעביר ראשי נפץ לשלוחותיה בסוריה ובלבנון.

  • עוד באותו נושא:
  • סוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully