וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח ונמלט מהארץ: תושב מולדובה נאשם ברצח סבתו בדירתה בפרדס חנה

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 15:53

מכתב האישום עולה כי רדיאון שצ'בלב בן ה-23 ביצע את המעשה בעת שהתארח אצל המנוחה, אז דקר אותה 19 פעמים, הותיר אותה מדממת ונסע לשדה התעופה. בתום חמש שנים בהן שהה במולדובה, עמה אין לישראל הסכם הסגרה - הוא שב לארץ לצורך קבלת טיפול רפואי ונעצר עם נחיתתו

בווידאו:כתב אישום נגד רדיאון שצ'בלב ממולדובה, בגין רצח סבתו/יואב איתיאל

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד רדיאון שצ'בלב בן ה-23 הנאשם ברצח סבתו פרידה רצ'ולסקי בדירתה בפרדס חנה לפני כחמש שנים. מכתב האישום עולה כי הנאשם ביצע את המעשה בעת שהתארח אצל המנוחה, ולאחר מכן נסע לשדה התעופה ועלה על טיסה למולדובה.

הרצח התרחש בשנת 2018, אז לפי כתב האישום התארח הנאשם אצל סבתו בת ה-58. באופן פתאומי, ניגש צ'בלב לסבתו ששכבה על הספה בסלון והחל לחנוק אותה בידיו תוך התנגדותה. לאחר מכן הטיח הנאשם את ראשה ברצפה, היכה אותה בראשה בבקבוקי אלכוהול ודקר אותה בסכין 19 פעמים בפלג גופה העליון.

כתב אישום נגד רדיאון שצ'בלב ממולדובה, בגין רצח סבתו. 17.11.22. יואב איתיאל
בתום המעשה, ערם על סבתו ערימה של חפצים, התקלח, יצא מהדירה ונסע לחברו. רדיאון שצ'בלב/יואב איתיאל
זירת הרצח של פאינה רצולסקי בפרדס חנה מרץ 2018. יואב איתיאל, אתר רשמי
דקר את סבתו 19 פעמים ונסע לשדה התעופה. זירת הרצח, פרדס חנה/אתר רשמי, יואב איתיאל

בתום המעשה, ערם צ'בלב על סבתו ערימה של חפצים, ביניהם תכשיטי המנוחה וכל הכסף המזומן שהיה בבית, התקלח, יצא מהדירה ונסע לחברו. בהמשך הערב חזר לדירה, ארז תיק ונסע לשדה התעופה. משם הוא המריא למולדובה ולא שב לארץ במשך חמש שנים.

סבתו התגלתה בדירתה רק כעבור יומיים, כשחברתה ביקשה מבעלי הדירה שבחצרם התגוררה לדרוש בשלומה כעבור מספר ימים בהם לא שמעה ממנה. כך למעשה עם פתיחת החקירה, הנאשם כבר שהה במולדובה - עמה אין לישראל הסכם הסגרה.

לאחרונה עבר הנאשם תאונת דרכים ונפצע קשה ברגלו, ובשל טיפול רפואי בלתי הולם הוא התקשה ללכת ולפרנס את עצמו. הוא עלה לארץ עקב ההבטחה לטיפול רפואי הולם במידה ויסגיר את עצמו, ונעצר עם נחיתתו. מהחקירה עולה כי הרקע לרצח הייתה התנגדותה של המנוחה לתכניתו של שצ'בלב לעזוב את הארץ וחששו שמא לא תתן לו את הדרכון שלו. בשל כך חשש החליט לסמם אותה עד כדי איבוד הכרה, לעזוב את הדירה לעלות על הטיסה שרכש מבעוד מועד.

קברה של פאינה רצולסקי בבית העלמין המוסלמי ביפו. ללא, אתר רשמי
התגלתה בדירתה כעבור יומיים. מצבת המנוחה פרידה רצ'ולסקי/אתר רשמי, ללא

במקביל להגשת כתב האישום, פרקליטות מחוז חיפה באמצעות התובעת עו"ד עינב איטסקו גולד הגישה בקשה להארכת מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. השופט ניצן סילמן האריך את מעצרו באופן זמני עד לקבלת החלטה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully