וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 59 נמצאה מתה בביתה בגליל; החשד: נרצחה על ידי בנה הלוקה בנפשו

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 14:39

האישה נמצאה ללא רוח חיים על ידי בעלה בביתם שבעין אל-אסד, כשעל גופתה סימני אלימות. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. לפי החשד הראשוני, בנה, צעיר הסובל מסכיזופרניה ומתגורר בבית, רצח אותה ונמלט מהמקום. הוא נעצר אחרי שהיה מעורב בתאונת דרכים באזור

בווידאו: בת 59 נמצאה מתה בביתה בגליל; החשד: נרצחה על ידי בנה הלוקה בנפשו/אלי אשכנזי

אישה בת 59 נמצאה היום (חמישי) ללא רוח חיים בביתה בעין אל-אסד שבגליל העליון, כשעל גופה סימני אלימות. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותה במקום. נסיבות האירוע בבדיקה, ועל פי החשד הראשוני, היא נרצחה על ידי בנה, צעיר הלוקה בנפשו שגר עם הוריו.

מחקירת האירוע עולה החשד כי בנה בן ה-26, הסובל מסכיזופרניה, רצח אותה ונמלט מהמקום ברכב המשפחתי. הוא נעצר לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים באזור. אב המשפחה, נהג הסעות, לא היה בבית בעת האירוע ומצא את גופתה כשחזר לדירה.

"כשהגענו לזירה חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לדירה", סיפר פרמדיק מד"א דין ארבטר. "ראינו את האישה שוכבת מחוסרת הכרה, ביצענו בה בדיקות רפואיות, ראינו שהיא ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

רפ"ק יהודה לחיאני, קצין אח"מ תחנת כרמיאל, סיפר כי המשטרה חוקרת את כל הכיוונים. "כרגע עצור בידי המשטרה בנה של הקורבן, החשוד במעשה, שנעצר לאחר שנמלט מהזירה וביצע תאונה", ציין.

זירת הרצח בעין אל-אסד 17 בנובמבר 2022. אלי אשכנזי
זירת הרצח/אלי אשכנזי

המועצה האזורית מרום הגליל מסרה כי היא משתתפת בצער משפחת הנרצחת. "גורמי טיפול ממחלקת הרווחה, החינוך והשירות הפסיכולוגי מלווים את המשפחה ומעניקים תמיכה לילדי היישוב ולקהילה. האירוע נמצא תחת חקירת משטרה ואנו מנועים להתייחס לפרטיו".

עוד בוואלה!

הוארך בשלושה ימים מעצרה של הבת החשודה ברצח אמה בהרצליה

לכתבה המלאה
זירת הרצח בעין אל-אסד 17 בנובמבר 2022. אלי אשכנזי
חשד שנרצחה על ידי בנה. זירת הרצח/אלי אשכנזי

בד בבד, היום יוגש כתב אישום נגד רדיאון שצ'בלב, אזרח מולדובה בן 23 שנמלט מהארץ במרץ 2018 לאחר שעל פי החשד רצח את סבתו, פאינה רצולסקי, בדירתה השכורה בפרדס חנה. שצ'בלב נעצר לפני כחודש, עם שובו ארצה לראשונה מאז הרצח.

לאחר שובו לישראל אמר שצ'בלב לנציגי המשטרה כי הוא רוצה לנקות את מצפונו. אמו, בתה של המנוחה, וכן שאר משפחתו במולדובה, החרימה אותו מאז שב למדינה והוא לא היה איתם בקשר. לחוקרים הוא התקשה להסביר את האירוע בו רצח לכאורה את סבתו.

  • עוד באותו נושא:
  • חשד לרצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully