וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך בשלושה ימים מעצרה של הבת החשודה ברצח אמה בהרצליה

עודכן לאחרונה: 6.11.2022 / 12:56

בדיון הקודם האריכה השופטת כריסטינה חילו אסעד את מעצרה של לינוי בן אברהם, החשודה ברצח אמה יעל, בחמישה ימים. אביה, יעקב בן אברהם, הודה ברצח - ומעצרו הוארך בשבוע. לטענת המשטרה, "החשודה קשרה קשר עם האב לרצוח את האם"

בווידאו: חשד לרצח בהרצליה: גבר חשוד שדקר למוות את אשתו, בת 68/דוברות המשטרה

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) בשלושה ימים את מעצרה של לינוי בן אברהם, החשודה ברצח אמה יעל בשבוע שעבר. זאת, לאחר שלא נמצאה חלופת מעצר שתאפשר לה לקיים מעצר בית. הבעל יעקב בן אברהם, החשוד ברצח שנמצא בזירה עם דם על ידיו, הודה ברצח - ומעצרו הוארך בשבוע.

בדיון הקודם בנושא האריכה השופטת כריסטינה חילו אסעד את מעצרה של הבת בחמישה ימים. אז טענה המשטרה שעדותה הראשונה של החשודה עוררה חשד כשסתרה את הממצאים בשטח, שכן היא ככל הנראה ידעה על הרצח ולא דיווחה. עוד עלה בדיון שרק שעתיים לאחר שיצאה מהבית וחברה אספה אותה, היא התקשרה למשטרה. במשטרה בודקים אם גם לקחה חלק במעשה.

זירת הרצח בהרצליה 1 בנובמבר 2022. מד"א
זירת הרצח בהרצליה, בשבוע שעבר/מד"א

לדברי נציג המשטרה בדיון שנערך היום אמר רפ"ק אורן ששון כי "במהלך הימים האחרונים החשודה המשיכה להכחיש את מעורבותה ברצח. מחומר הראיות שאספנו עד כה ממצלמות הבניין, עולה שהחשודה קשרה קשר עם האב לרצוח את האם".

לדבריו, האב מסר גרסאות שונות שקושרות את החשודה לאירוע, והחשד כלפיה התחזק מאז הדיון הקודם. בתגובה לכך אמר פרקליטה של החשודה, עו"ד ניר דוד, כי "לאחר הרצח היא חלפה מעל הגופה ונמלטה מההיסטריה. היא חשודה רק כי לא אמרה שראתה את הגופה?".

לדבריו, "היא חפה מפשע. מה שהפך אותה לחשודה זה שהיא לא סיפרה על המראה המזעזע שראתה וסיפרה שראתה רק כתמי דם. הדבר הזה שסתר את הממצאים. מחפשים ראיות שיקשרו אותה למעורבות ברצח. אין שום ממצא שמדבר על מעורבות ישירה. היא לא אחזה בסכין".

הוא שחזר את גרסתו, ואמר כי לינוי קיימה שיחה עם חברתה בחדר, ואז החל הריב והצעקות. "בסיום שיחה בת 13 דקות יש דממה והיא יוצאת מחדרה להכין כוס קפה. היא רואה כתמי דם ואת האם שוכבת שם. אז, היא יוצאת בסערת רגשות ונמלטת. היא נמלטת כאחוזת עמוק, היא סיפרה למשטרה לאן. היא ביקשה מחברה שתבוא לאסוף אותה. בשלב הזה החשודה לא מרגישה צורך להתקשר כי שמעה שהשכנים חייגו. כאשר מגיעה לבית של החברה היא מרגיעה אותה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בית משפט השלום תל אביב. מאי 2016. ראובן קסטרו
בית המשפט בתל אביב/ראובן קסטרו

"בדיון הקודם ציינתי שקיים חשד סביר למעורבות החשודה ברצח לאור מעשיה באותו בוקר", ציינה השופטת בהחלטתה היום. "מאז נחקרה פעם נוספת ומסרה גרסה אחרת. על פי הגרסה העדכנית, היא ראתה את הגופה של אמה, נלחצה וברחה מהמקום. היחידה החוקרת ביצעה פעולות רבות, ונטען כי החשד התחזק. אני מוצאת לציין שיש פעולות עוד לבצע, ויש לזכור שהאב לוקח אחריות מלאה על האירוע".

היא הוסיפה כי "עדיין קיימים סימני שאלה רבים סביב מעורבותה וסביב הסכסוך בין הוריה שהוביל לרצח.
חלק מפעולות החקירה עדיין חשופות לשיבוש. לא מצאתי לקבוע באופן חד משמעי כי החשד הסביר התחזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully