וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בהרצליה: הבעל הודה שדקר למוות את אשתו, מעצר הבת הוארך

עודכן לאחרונה: 2.11.2022 / 22:00

מעצרו של יעקב בן אברהם, שלפי החשד רצח את אשתו בשל סכסוך גירושים, הוארך בשבוע. בית המשפט האריך בחמישה ימים את מעצרה של הבת, שנעצרה בחשד למעורבות ברצח. לטענת המשטרה, היא נמלטה מהדירה אחרי ששיבשה את החקירה. סנגורה טוען: היא נבהלה

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) בשבוע את מעצרו של הגבר החשוד ברצח אשתו בהרצליה, אחרי שהודה במעשיו. לפי החשד, הבעל, יעקב בן אברהם, דקר למוות אתמול את אשתו בשל סכסוך גירושים וחלוקת הרכוש ביניהם. הבת, ששהתה בדירה, נעצרה אף היא בחשד למעורבות ברצח ומעצרה הוארך בחמישה ימים.

נציג המשטרה בדיון אמר כי שכנים הזעיקו את כוחות ההצלה והביטחון, שמצאו את האישה מלאת דם בדירה. על בעלה היו סימני דם רבים, והוא נעצר בזירה.עורכי דינו של הבעל, ליאור אשכנזי של יעקב
ניר דוד של לינוי, אמרו כי "מדובר בבחור נורמטיבי", חולה סרטן, המשתף פעולה בחקירה, והוא ביקש לצמצם את הארכת מעצרו משום שלדבריו "הוא חייב לראות רופא עוד היום". המשטרה ביקשה תחילה להאריך את מעצרו של הבעל ב-12 יום, אך בית המשפט הסתפק בשבוע. בת נוספת שהייתה באולם בכתה לאורך הדיון, כמו גם אביה, שפרץ בבכי כשראה אותה באולם.

המשטרה טענה כי עלו סתירות בחקירתה של הבת, החשודה במעורבות ברצח ובשיבוש חקירה. לטענת נציג המשטרה, החשד עלה מתוך התכתבות של האחות החשודה עם אחותה השנייה, שלא נכחה בעת הדיון בהארכת מעצרה. הבת החשודה נמלטה מהדירה, אך בעוד שסניגורה טוען כי היא נבהלה ונאספה על ידי חברתה, המשטרה טענה כי יש בידיה ממצאים המראים על שיבוש החקירה מצדה.

זירת הרצח בהרצליה 1 בנובמבר 2022. מד"א
זירת הרצח בהרצליה, אתמול/מד"א

חברה טובה של הבת החשודה, סיפרה כי אספה אותה מביתה ביום המקרה. "בבוקר הרצח, היא כתבה לי שאמא שלה צועקת בבית. אחרי כמה דקות היא התקשרה אלי בבכי, ביקשה שאאסוף אותה, ואז השיחה התנתקה", סיפרה החברה, "דאגתי לה כי היא לא ענתה לי, ניסיתי לחייג אליה. בסוף היא התקשרה אלי בהיסטריה".

החברה סיפרה שכשהגיעה לאסוף את לינוי, זו יצאה כשהיא עדיין בפיג'מה, וסיפרה כי ראתה דם בבית. לאחר מכן, סיפרה החברה, כי הבת גילתה על מותה של אימה מקבוצת וואטסאפ של השכנים. "היא בכתה ואמרה 'אמא שלי איננה, נשארתי יתומה, אנחנו לבד בעולם, מה יהיה עם אבא שלי'". עוד סיפרה החברה כי מיד לאחר מכן החלו היא והבת לדאוג לעורך דין עבור האב.

"זה לא יעקב שאני מכירה", הוסיפה החברה, "הוא היה דואג לאישתו. אני עדיין לא מעכלת שהוא עשה את זה. היינו אמורות לטוס אני הבת והאם ביחד לדובאי. אני לא תופסת שזה מה שקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully