וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאישה הזו נאמר שבנה מת. 17 שנה אחרי קרובת משפחתה שחטפה אותו תובעת אותה

22.12.2022 / 0:08

תושבת סין התבשרה שבנה הילוד מת - וגילתה רק 17 שנים לאחר מכן שהוא למעשה נחטף את ידי קרובת משפחתה. כעת הוריו "המאמצים" תובעים אותה ודורשים שתחזיר להם את הכסף על גידולו

הורים מאמצים תבעו את האימא הביולוגית - לה נאמר שהילד שלה מת/@user-zt8nl3jo2w

זו לא עלילה מטלנובלה ספרדית או סדרה טורקית: במשך 17 שנה אישה סינית האמינה שבנה מת זמן קצר לאחר הלידה וגילתה לתדהמתה שקרובי משפחתה שיקרו לה, חטפו אותו וגידלו אותו בעצמם. מעבר לכך, כעת כשהיא יודעת את האמת ורוצה להתאחד עם בנה - המשפחה "המאמצת" תובעת אותה על כל הכסף שהוציאה לגידולו.

זאנג קאיהונג, אם אבלה שהולכה שולל להאמין שבנה התינוק מת, גילתה שהוא נחטף בידי אחותה של אשתו של בן דודה לפני כמעט שני עשורים. תושבת מחוז ג'יאנגסו שבסין עברה להתגורר בבית דודה כשהייתה בהיריון מתקדם עם בנה כי באותו הזמן, על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, היא פחדה שבעלה לשעבר ומשפחתו יפגעו בה. היא ילדה את בנה בביתם ולאחר מכן בישרה לה אחותו של אשתו של בן דודה שהילוד נולד כשהוא משותק בשתי רגליו. בסופו של דבר, קרובת המשפחה שכנעה את זאנג שהתינוק שלה קפא למוות.

תושבת סין חשבה שבנה מת בלידה - וגילתה 17 שנה לאחר מכן שהוא בחיים ונחטף ע"י קרובת משפחתה. HK01.com, צילום מסך
תושבת סין חשבה שבנה מת בלידה - וגילתה 17 שנה לאחר מכן שהוא בחיים ונחטף ע"י קרובת משפחתה/צילום מסך, HK01.com

כמעט שני עשורים חלפו מאז האירוע הטראומטי, ולזאנג נודע במקרה שבנה לא מת. היא החלה לחפש אותו ובסופו של דבר הצליחה לאתרו. זאנג הזמינה לנער בדיקת DNA והתוצאות אישרו שהוא אכן בנה האבוד. לאחר מכן היא גילתה שאחותו של אשתו של בן דודה הפכה לאמו "המאמצת" של בנה. הנער לומד כיום בתיכון באותו מחוז, כך דווח ב-South China Morning Post.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הורים מאמצים תבעו את האימא הביולוגית - לה נאמר שהילד שלה מת. עע@user-zt8nl3jo2w, צילום מסך
הילד והוריו המאמצים/צילום מסך, עע@user-zt8nl3jo2w

על אף שזאנג ובנה החליטו שהם רוצים להתאחד, לעבור לגור ביחד ולהשלים פערים, אמו ה"מאמצת" של הילד ובעלה הגישו החודש תביעה נגד זאנג. על פי הדיווחים, ההורים ה"מאמצים" רוצים שזאנג תחזיר להם את כספם על גידול בנה

עוד אמהות שהתאחדו עם ילדיהם
אם שאיבדה את בתה בשריפה - זיהתה אותה במסיבה 6 שנים לאחר "מותה"
גילתה ביום חתונת בנה שכלתו היא בתה האבודה - ולא תאמינו מה קרה אחר כך

זאנג לא מתכננת להיכנע לדרישותיהם, בטענה המוצדקת שהיא מעולם לא מסרה אותו לאימוץ - אלא שהוא נלקח ממנה ללא ידיעתה. האם מקווה שכל המעורבים ייענשו על מעשיהם.

בתקשורת הסינית נזכרו במקרה דומה שאירע בשנת 2018, אז תושבת סין התאחדה עם בנה 26 שנים לאחר שהאומנת ששכרה עבורו חטפה אותו כדי לגדלו כבנה.

  • עוד באותו נושא:
  • אימוץ
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully