וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבצע מארוול": כשספיידרמן וקפטן אמריקה עצרו כנופיית סמים בפרו

עודכן לאחרונה: 12.11.2022 / 7:12

משטרת פרו חיכתה במיוחד לליל כל הקדושים בכדי לעצור את משפחת הפשע מריאטגי. עד אז, חששו השוטרים כי המקומיים יזהירו את חברי המשפחה מבואם. לכן, ניצלה המשטרה את החג בכדי להסוות את הכוחות, והלבישה אותם כגיבורי על. צפו בתיעוד

משטרת פירו עוצרת כנופית פשע בתחפושת של גיבורי על/רויטרס

משטרת פרו בלימה זכתה לאחרונה לתשומת לב בינלאומית, לאחר ששוטריה עצרו משפחת פשע ידועה באזור, כשהם מחופשים לדמויות גיבורי על מוכרות, במבצע שזכה לשם "מבצע מארוול".

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, ניתן לראות את השוטרים מחופשים לגיבורי העל קפטן אמריקה, ת'ור, ספיידרמן ואשת החתול. השוטרים המחופשים נראו מקשיבים לתדריך המבצע, ולאחר מכן יוצאים לדרך ונוסעים למיקומה של המטרה - חברי משפחת מריאטגי, העוסקת בסחר בסמים. השוטרים מצולמים כשהם הולכים ברחובות העיר לימה בתחפושות, מתפרצים למקום החבוא של הכנופייה, תופסים בהפתעה את חברי משפחת הפשע ועוצרים אותם.

משטרת פרו עוצרת משפחת פשע כשהם מחופשים לגיבורי על. 12 בנובמבר 2022. רויטרס
"מבצע מארוול", שוטרי פרו מחופשים לגיבורי על/רויטרס
משטרת פרו עוצרת משפחת פשע כשהם מחופשים לגיבורי על. 12 בנובמבר 2022. רויטרס
שוטרי משטרת פרו/רויטרס

אפשר לחשוב ששוטרים מחופשים לגיבורי על ימשכו תשומת לב, אבל "מבצע מארוול" בוצע בליל כל הקדושים. דובר משטרת פרו הסביר כי עד אותו מבצע, נתקלה המשטרה בבעיה כשהגיעה לתפוס כנופיות פשע מסוג זה. פעמים רבות, הוא הסביר, היו המקומיים רואים את השוטרים מגיעים אל המטרה, ומזהירים את חברי הכנופייה, כדי שיספיקו לברוח.

לכן, ליל כל הקדושים סיפק למשטרה את ההסוואה המושלמת. ביום בו רבים מהתושבים הולכים ברחוב בתחפושות, יכלו השוטרים להשתלב בנוף ללא בעיה. כך הצליחה המשטרה לוודא שלמקומיים אין זמן להזהיר את משפחת מריאטגי.

משטרת פרו עוצרת משפחת פשע כשהם מחופשים לגיבורי על. 12 בנובמבר 2022. רויטרס
השוטרים יחד עם חברי משפחת הפשע, והסמים שנתפסו במבצע/רויטרס

בתיעוד המבצע נראים חברי משפחת הפשע מריאטגי מבולבלים במיוחד, כשאל ביתם מתפרצים "גיבורי העל", מורים להם לשכב על הרצפה ומודיעים להם כי נעצרו. לפי משטרת פירו, העצורים עסקו בסחר בסמים, ומנהיג הכנופייה שוחרר לאחרונה מהכלא. במהלך הפשיטה נתפסו סמים מסוג קוקאין, מריחואנה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully