וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ישראלי נורה למוות בדרום אפריקה לאחר שנקלע לירי חמושים

עודכן לאחרונה: 31.10.2022 / 21:22

גופתו של הישראלי, תושב המשולש בן 23, תועבר בקרוב לישראל בסיוע משרד החוץ. "בהתחלה אמרו לנו שמדובר בתאונת דרכים", סיפר קרוב משפחתו לוואלה!. "אחר כך באו כל מיני שמועות, שרצחו אותו. אנחנו עדיין לא ממש יודעים מה בדיוק קרה שם"

עבד אל פתאח נאסר, צעיר ישראלי תושב המשולש בן 23, נהרג בסוף השבוע בדרום אפריקה. ככל הידוע, הוא נקלע לאש שנורתה בידי חמושים.

ב-29 באוקטובר נודע לשגרירות ישראל בפרטוריה על חשד לרצח של אזרח ישראלי במהלך קרב יריות בקייפטאון. משפחתו של הנרצח שכרה את שירותיו של עורך דין מקומי על מנת לסייע להם בהתנהלות מול הרשויות וכעת ממתינים לנתיחת גופתו, לפני העברת ארונו חזרה לארץ. לא ידוע על נפגעים ישראלים אחרים באירוע. הנציגות מסרה לוואלה! כי היא עוזרת בתיאום המהלכים מול הרשויות המקומיות במדינה וכי המחלקה לישראלים בחו"ל עומדת בקשר רציף עם בני המשפחה בארץ.

"הוא בחור טוב שנסע לבן דוד שלו שמתגורר שם כדי לבדוק כמו כל צעיר אפשרויות של לימודים או עבודה", סיפר לוואלה קרוב משפחתו. "למשפחה מסרו על דבר מותו. בהתחלה אמרו לנו שמדובר בתאונת דרכים. אחר כך באו כל מיני שמועות, שרצחו אותו. אנחנו עדיין לא ממש יודעים מה בדיוק קרה שם".

עבד אל פתאח נאסר מטירה במשולש, בן 23. ההרוג בדרום אפריקה שנקלע לירי חמושים. 31 באוקטובר 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
ככל הידוע, הוא נקלע לאש שנורתה בידי חמושים. עבד אל פתאח נאסר/תמונות גולשים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קייפטאון, דרום אפריקה. ShutterStock
קייפטאון, דרום אפריקה/ShutterStock

בשבוע שעבר נהרג אסף בן ברק, בן 71 מקיבוץ בארי שבדרום, במהלך טיול בנאפל. בן ברק נהרג ככל הנראה ממפולת סלעים, שהתרחשה בזמן שהלך בשביל אתגרי. מטיילים שעברו במקום מצאו אותו שעה קלה לאחר המקרה.

בן ברק, רופא משפחה של כללית בשדרות, ביצע מסלול אתגרי, הכולל טיפוס של כ-1,000 מטרים לגובה, באזור אגם טיליצ'ו, הנמצא בגובה 5,000 מטרים. במהלך מסלולו, התרחשה ככל הנראה מפולת הסלעים, ומשוער כי בן ברק נהרג מפגיעת סלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully