וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המקום האהוב עליו בעולם" : מטייל ישראלי בן 71 נהרג במהלך טרק בנפאל

עודכן לאחרונה: 25.10.2022 / 18:43

אסף בן ברק נהרג בזמן שביצע מסלול אתגרי, הכולל טיפוס של כ-1,000 מטרים לגובה, באזור אגם טיליצ'ו, ככל הנראה כתוצאה ממפולת סלעים. "קצת דאגנו לו שם בהרים, הוא לא היה בחור בן 17", סיפר בן דודו, ח"כ רם בן ברק, "אבל כזה האיש. הוא אמר שהמסלולים מאתגרים אבל יפים"

ד"ר אסף בן ברק, בן 71 מקיבוץ בארי שבדרום, נהרג אתמול (שני) במהלך טיול בנאפל. בן ברק נהרג ככל הנראה ממפולת סלעים, שהתרחשה בזמן שהלך בשביל אתגרי. מטיילים שעברו במקום מצאו אותו שעה קלה לאחר המקרה.

בן ברק, רופא משפחה של כללית בשדרות, ביצע מסלול אתגרי, הכולל טיפוס של כ-1,000 מטרים לגובה, באזור אגם טיליצ'ו, הנמצא בגובה 5,000 מטרים. במהלך מסלולו, התרחשה ככל הנראה מפולת הסלעים, ומשוער כי בן ברק נהרג מפגיעת סלע.

המטייל שנהרג במהלך טרק בנפאל הוא ד"ר אסף בן ברק בן ה-71. באדיבות המשפחה
אסף בן ברק, נהרג במהלך טיול בנפאל/באדיבות המשפחה

"קצת דאגנו לו שם בהרים, הוא לא היה בחור בן 17, אבל כזה היה האיש", סיפר בן דודו ח"כ רם בן ברק לוואלה, "קיבלנו ממנו תמונות מהטיול בקבוצת בני הדודים בווצאפ. הוא אמר שהמסלולים מאתגרים, אך יפים ושהוא מאד נהנה".

בן ברק הוסיף, "היינו קרובים מאוד, הוא גם למד עם אשתי רפואה, התכונה הכי מאפיינת אצלו הייתה המשפחתיות. הוא היה מאד משפחתי ומאד דאג לקשר בין בני המשפחה. הרבה בזכותו נשמרו אצלנו החיבורים המשפחתיים. כל מי שהכיר אותו יודע שהוא לא עשה משהו רע למישהו. הוא היה איש שלום במהותו וסוציאליסט. הוא היה טיפוס מאד רוחני, מאד אהב טבע ומאד אהב לטייל. מאד היה מחובר לסביבה".

"נפאל הייתה המקום האהוב עליו בעולם אחרי ישראל, והוא חזר לשם פעם אחר פעם. זה היה טיול רביעי שלו שם", אומר חבר הקיבוץ, ח"כ לשעבר חיים ילין, "מצד אחד אנחנו עצובים מאד על לכתו, מצד שני כל אחד רוצה ללכת במקום שהוא אוהב. אמנם הלך מוקדם מדי לטעמנו, אבל בכל זאת, זה אירע בסביבה האהובה עליו".

הר האוורסט בנפאל. Shutterstock, ShutterStock
הר האוורסט בנפאל/ShutterStock, Shutterstock

עוד הוסיף ילין כי "הוא היה מוכר שם, כרופא הוא תמיד עמד שם לרשות כל מי שחלה או נפצע. הוא היה מטייל מנוסה, ובכל זאת זה קר. רב חב"ד בקטמנדו ניסה להניא אותו מללכת בטרק, בגלל התנאים הקשים אחרי השיטפונות של השבועות האחרונים. הוא התעקש ואמר שבא בשביל ההליכה"

בן ברק הותיר אחיו אישה, סמדר חוטר ישי בן ברק, ילדים ונכדים. מועד ההלוויה טרם נקבע. ממשרד החוץ נמסר כי הוא מסייע בהעברת הגופה לישראל.

מוקדם יותר החודש, טבע למוות צעיר ישראלי בלאוס. הצעיר, בן 24, שהה במדינה במהלך טיול שלאחר השירות הצבאי. חברים ישראלים שהיו בקרבתו הם אלו שעדכנו את בני משפחתו של הצעיר באסון. ממשרד החוץ נמסר כי קונסולי ישראל בהאנוי ובבנגקוק נמצאים בקשר עם משפחת הצעיר.

בחודש ספטמבר, נקבע מותו של ישראלי בן 32, שנמצא ללא רוח חיים בחדר בית מלון בהודו. הישראלי, נתן לוי, נמצא על ידי מדריך מקומי ישראלי. מהמשטרה נמסר כי המוות נגרם מסיבות טבעיות וכי אין חשש לפלילים, וכי נמסרה ההודעה למשפחתו. הישראלי נמצא במלון "שרפה שאלה" בסנדקפו קרוב לגבול עם נפאל. מנהל בית המלון סיפר לוואלה גי בערב קודם לכן לא נרשמה התנהגות חריגה אצל לוי. "הוא הגיע למלון, אכל ארוחת ערב, קרא ספר, גלש באינטרנט וקבע עם מדריך לצאת לטרק", מסר המלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully