וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בטיול אחרי צבא: צעיר ישראלי טבע למוות בלאוס

עודכן לאחרונה: 16.10.2022 / 17:17

הצעיר בן ה-24 שהה במדינה במסגרת טיול למזרח אליו יצא לאחר שירותו הצבאי. חברים ישראלים שהיו בסביבתו עדכנו את בני משפחתו באסון. קונסולי ישראל בבנגקוק ובהאנוי פועלים להבאת גופתו לישראל

נהר נאם קאן, לואנג פרבאנג, לאוס. ShutterStock
ישראל טבע למוות, חבריו עדכנו את משפחתו. נהר נאם קאן, לואנג פרבאנג, לאוס/ShutterStock

צעיר ישראלי טבע למוות בלאוס - כך נמסר היום (ראשון) ממשרד החוץ. הצעיר, בן 24, שהה במדינה במסגרת טיול למזרח הרחוק שלאחר השירות הצבאי. חברים ישראלים שהיו בקרבתו הם אלו שעדכנו את בני משפחתו של הצעיר באסון.

ממשרד החוץ נמסר כי קונסולי ישראל בהאנוי ובבנגקוק, לצד המחלקה לישראלים בחו"ל מהאגף הקונסולרי במשרד החוץ עומדים בקשר עם משפחתו של הצעיר. הנציגויות ממשיכות ללוות את המשפחה ופועלות מול הרשויות בלאוס להבאת גופתו של הצעיר לישראל.

סירה באגם, לאוס. ShutterStock
הנציגויות הישראליות ימשיכו ללוות את המשפחה. לאוס/ShutterStock

בספטמבר נמצא ישראלי בן 32 מת בחדר בית מלון בהודו. מדריך מקומי ששכר הישראלי מצא אותו בחדרו ללא רוח חיים. המשטרה המקומית מסרה כי ככל הנראה המוות נגרם מסיבות טבעיות ואין חשד לפלילים, והודעה נמסרה למשפחתו.

האירוע התרחש במלון "שרפה שאלה" בסנדקפו, במערב מדינת בנגל, קרוב לגבול עם נפאל, אזור פופולרי למטיילים מרחבי העולם. "בערב קודם לכן הוא הגיע למלון, אכל ארוחת ערב, קרא ספר, גלש באינטרנט וקבע עם מדריך לצאת לטרק", סיפר אז לוואלה מנהל המלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully