וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי בן 32 נמצא מת בחדר במלון בהודו, אין חשד לפלילים

עודכן לאחרונה: 30.9.2022 / 12:42

לפי בדיקה ראשונית, מדריך מקומי שהישראלי שכר את שירותיו, הגיע למלון כדי לאסוף אותו לטיול - ומצא אותו בחדרו ללא רוח חיים. המשטרה עדכנה כי ככל הנראה המוות נגרם מסיבות טבעיות ואין חשד לפלילים. הודעה נמסרה למשפחתו. "אתמול עוד שלח תמונות וכתב שהכול בסדר"

נתן לוי. באדיבות המשפחה
"אתמול שלח תמונות וכתב שהכול בסדר". נתן לוי/באדיבות המשפחה

ישראלי בן 32 נמצא מת בחדר בית מלון בהודו - כך עדכן הבוקר (שישי) משרד החוץ. לפי בדיקה ראשונית, מדריך מקומי שהישראלי, נתן לוי, שכר את שירותיו, הגיע למלון כדי לאסוף אותו לטיול - ומצא אותו בחדרו ללא רוח חיים. המשטרה המקומית מסרה כי ככל הנראה המוות נגרם מסיבות טבעיות ואין חשד לפלילים. הודעה נמסרה למשפחתו. הוא הותיר אחריו אמא דורותה, אבא אילן ואת אחיו יואב המבוגר ממנו בשלוש שנים.

האירוע הטראגי התרחש במלון "שרפה שאלה" בסנדקפו, במערב מדינת בנגל, קרוב לגבול עם נפאל, אזור פופולרי למטיילים מרחבי העולם. מנהל במלון סיפר לוואלה כי הופתעו מאד. "בערב קודם לכן הוא הגיע למלון, אכל ארוחת ערב, קרא ספר, גלש באינטרנט וקבע עם מדריך לצאת לטרק".

נתן לוי. באדיבות המשפחה
"לא הייתה זכר לבעיה". נתן לוי/באדיבות המשפחה

לוי, בוגר בית הספר הריאלי בחיפה, למד גאולוגיה ועסק במחקרי חישה בקרקע. הוא יצא לטיול בהודו לפני עשרה ימים והיה אמור להמשיך מהמדינה לצרפת. "הוא ניצל את החופש לפני שימשיך לשנה האחרונה ולתזה של הדוקטורט, אבל זה כבר לא יקרה", סיפר אביו אילן לוואלה!. "בשנים האחרונות החיים שלו סבבו סביב האוניברסיטה, אבל מאז ומעולם הוא היה מטייל מושבע וערך מסעות להרבה מקומות בעולם. הוא טייל במזרח, בארצות הברית, בדרום אמריקה. הוא ניצל כל הזדמנות לטייל או לעשות חופשה בחו"ל. אתמול הוא עוד שלח תמונות וכתב שהכול בסדר על ההימליה. הוא טייל עם מדריך והם חזרו למלון והוא קבע לצאת איתו גם היום לטיפוס נוסף. הורים תמיד דואגים אבל הוא היה בכושר טוב והרגיש טוב. לא היה זכר לאיזו בעיה".

ממשרד החוץ נמסר כי "השגרירות הישראלית בהודו, יחד עם המחלקה לישראלים בחו"ל שבאגף הקונסולרי, קיבלו את המידע ונמצאים בקשר הדוק עם הרשויות המקומיות ועם המשפחה בישראל שקיבלה את הבשורה המרה". ד"ר סנטוש נימבלקאר, מפקד המשטרה של דרג'ילינג, אמר כי אין שום סימן לפציעה על גופו ולכאורה זה נראה כמו מוות טבעי. "עם זאת, נוכל לאשר את הסיבה המדויקת לאחר שנקבל את דוח הנתיחה שלאחר המוות", הבהיר.

לוי היה מבוטח בביטוח מטיילים של "כלל ביטוח" וחברת "מנוחה לעד" מטפלת בשיחרור הגופה והעברתה לקבורה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully