וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 שנות מאסר בלבד לצעיר שתקף מינית בת 10 בביתה בנגב; אביה: "איפה ההיגיון?"

עודכן לאחרונה: 9.11.2022 / 19:03

פרט לעונש המאסר, הטיל בית המשפט על הצעיר הבדואי בן ה-17 תשלום פיצוי של 70 אלף שקלים לבת ה-10. א', אביה, שיתף בריאיון ב-103fm את תחושותיו לגבי גזר הדין שקיבל השבוע התוקף. "הוא גר לידנו, הוא חייך אליי מאוזן לאוזן"

בווידאו: תיעוד מעצר החשודים באונס הילדה בת ה-10 מהדרום/מערכת וואלה! NEWS

חמש שנות מאסר בפועל נגזרו היום (רביעי) על צעיר מהפזורה הבדואית שהורשע בביצוע עבירות מין בילדה בת 10 באחד מיישובי הנגב. המקרה, התרחש בעת שחוליית גנבים פרצו לבית ביישוב. כמו כן, פרט לעונש המאסר, הטיל בית המשפט על הצעיר פיצוי של 70 אלף שקלים לבת ה-10. בריאיון עם בן כספית ואריה אלדד ב־103fm, שיתף א', אביה של הילדה, בכאבו העמוק והגיב להחלטת בית המשפט.

"ברגע שהיא צעקה, הם ברחו ואז היא פרצה לחדר", שיחזר את יום האירוע. "לקח לנו דקה אחת או שתיים, היינו בהלם, היינו בטוחים שזה חלום. כשכבר היה ברור שזה לא היה חלום, הם כבר ברחו. לתוך הבית נכנס נער אחד, אבל בחוץ חיכה לו עוד מישהו עם רכב מילוט". על מצבה של בתו, אמר: "אנחנו משקמים אותה, עושים את המיטב ממה שאפשר, למרות המציאות הלא נורמלית הזאת שבה הילדים צריכים לגדול במדינת ישראל".

אב הילדה בת ה-10 שהותקפה מינית בידי צעיר מהפזורה הבדואית. 9 בנובמבר 2022. אבי רוקח
"האויב הכי גדול שלנו הן החמולות". אביה של בת ה-10/אבי רוקח

הוא שיתף בזעמו על החלטת בית המשפט: "הוא מודה שהוא היה שם, הוא אומר בחקירה שהוא רק רצה לתת לה נשיקה. עוד מעט הוא יהיה חופשי, זה אומר שכשהבת שלי תהיה בת 15-14 הוא כבר יסתובב ברחוב. הוא גר קרוב אלינו". הוא הוסיף, " היום היינו בבית המשפט, לראות את הפרצופים המכוערים שלהם זה היה ביזיון אחד גדול. הסתכלתי עליו, הוא חייך אליי מאוזן לאוזן, יושב עם איזה מדריך יהודי ישראלי אחד שמראה לו סרטוני טיק טוק ומתפקע מצחוק. הרי הוא לא יושב בכלא, הוא נמצא באיזה מעון כי הוא היה קטין בעת ביצוע העבירה".

"איפה ההיגיון הפשוט?", הוא תהה. "לא צריך להיות חכם גדול כדי לשפוט אירוע מהסוג הזה - אין פה עניין משפטי מתוחכם, אלא עובדות ברורות. מנסים להציג אותו היום כאילו יש לו פיגור שכלי, אבל הוא לא טיפש ולא כלום. הוא נראה חזק, יודע את הכול, כפי שהוא ידע להגיע לבית שלנו. זה החוק במדינת ישראל? ימין, שמאל, הכול אותו הדבר. צריך להתחיל פה מלחמה, כי האויב הכי גדול שלנו היום הן חמולות הפשע שנמצאות בתוך מדינת ישראל - לא איראן. האיש הקטן הזה כבר לא מעניין אותי, המדינה צריכה להעניש את החמולות ולפרק את הגדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully