וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה בדרך לאילת: אבנים הושלכו לעבר אוטובוס בנות אולפנה

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 22:42

אוטובוס בנות אולפנה עשה את דרכו לאילת כשכמה קילומטרים לפני הגעתו ליעד, אבן נזרקה וניפצה את החלון. אף אחת מהבנות לא נפגעה וכוחות צבא ומשטרה החלו לפעול באזור לאיתור הרכב ממנו הושלכו האבנים

בווידאו: אוטובוס של תלמידות אולפנה נרגם באבנים, בדרכן לאילת/צילום: איילת פפר, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אבנים הושלכו הערב (שני) לעבר אוטובוס של בנות אולפנה שהיה בדרכו לאילת, בכביש 40 בין מצפה רמון לציחור. לא היו נפגעים. בתיעוד, האבנים ניפצו את זכוכית חלון האוטובוס, בצד בו המושבים היו ריקים. המשטרה פתחה בחקירת המקרה ויחד עם כוחות צבא החלה לפעול לאיתור הרכב ממנו הושלכו האבנים.

מנהל האולפנה יוסי סבן התייחס למקרה וסיפר, "האירוע קרה בחיבור של בין כביש 40 ל 90, בדרך לאילת עקף אותנו טנדר, היו נראים תושבי פזורה. מישהו זרק אבן על השמשה של האוטובוס. השמשה התנפצה, הבנות נבהלו. אף אחת מהן לא נפגעה. עצרנו את כל שיירת האוטובוסים- 3 אוטובוסים". סבן הוסיף, כי התקשר למשטרה וכי כוחות צבא הוזעקו. "ראינו שהם בעקבותיו. ארגנו את הבנות והגענו לאילת. ממשיכים בפעילות. האירוע מאחוריני. עדכנו את ההורים . פעלנו בכל הערוצים לסיים את האירוע ולהתייחס למי שביקש ולשתף. המשטרה הגיעה למלון , נתנו עדות ומבחינתו סיימנו", הוסיף סבן.

בהודעה ששלחה האולפנה להורים בכדי להסביר את שהתחרש נכתב, "עברנו יום מקסים ואנחנו בדרך לאילת. כמה קילומטרים לפני אילת נזרקה אבן על אחד האוטובוסים והתנפצה השמשה החיצונית (השמשה הפנימית נשארה בשלמותה). כולן בסדר. אנחנו ממשיכים לאילת ואמורים להגיע בעוד כעשרים דקות".

אוטובוס של תלמידות אולפנה נרגם באבנים, בדרכן לאילת. איילת פפר, צילום מסך
האבנים ניפצו את זכוכית חלון האוטובוס. הנזק שנגרם/צילום מסך, איילת פפר

אביה של אחת מבנות האולפנה סיפר על המקרה, "הבנות סיפרו שהן שמעו רעש חזק בצד האוטובוס שהעיר את כולן. החלון החיצוני נסדק ותוך כמה רגעים התנפץ. הבנות התעשתו מהר, הצוות הרגיע אותן והנהג המשיך בנסיעה. מנהל אולפנת אמי"ת עדכן מיד את ההורים והרגיע גם אותנו. אנחנו סומכים על צוות המורים שיצליחו יחד עם הבנות להפיק את המיטב מהטיול להרי אילת, כי הדרך הטובה ביותר להכיר את הארץ ואת המדינה ולהתאהב בה, היא באמצעות טיולים בנופיה הנפלאים. לא ניתן לאבן אחת להפריע להן להתאהב בארץ שלנו".

לפני כחודשיים עצרה המשטרה ארבעה בני אדם לאחר שפורסם תיעוד שלהם ברשתות החברתיות נוהגים בכלי רכב כשהם מזגזגים בין נתיבים ונוסעים בצורה פרועה כשחלק מהנוסעים אף תועדו כשהם מוציאים את גופם מהמכוניות. הצעירים, תושבי באר שבע ובני עייש בשנות ה-20 לחייהם, נהגו בפרעות תוך נסיעה בשיירה בדרכם לחתונה בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully