וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 60 המדריך במועדון בצפון נאשם במעשים מגונים בבת 10

עודכן לאחרונה: 6.11.2022 / 13:23

לפי כתב האישום, בעת שהילד הגיעה למועדון כדי לשחק, הגבר שעבד כמדריך במקום ניצל את תפקידו וקרא לה לבוא אחריו למטבח. שם, על פי החשד, ביצע בה מעשים מגונים. על אף ניסיונותיו לשכנע אותה להישאר, היא התעקשה ללכת ועזבה את המקום

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
עבד כמדריך במועדון ונפגש עם הילדה שבאה לשחק במועדון. ניידת משטרה/ראובן קסטרו

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב הצפון בן 60 בגין ביצוע מעשים מגונים בילדה בת 10 מהצפון, במועדון בו עבד הגבר כמדריך.

לפי כתב האישום, שהגישה עו"ד אלאא אבו ארומי, הגבר פגש בילדה כשבאה לשחק במועדון. השניים החלו לשוחח, ובמהלך השיחה, נכנס בן ה-60 למטבח וקרא לבת ה-10. כששניהם במטבח, הוא נגע בגופה באזורים שונים מעל חולצתה, חיבק אותה ואף הכניס את ידו מתחת לחולצה.

בת ה-10 עזבה את המטבח וביקשה לעזוב את המקום, הוא בתגובה ניסה לשכנע אותה להישאר במועדון אבל היא לא הסכימה ועזבה.

במחוז הצפוני עדיין נחקרת פרשייה כנגד גיא שאול, החשוד בעבירות מין, גם כנגד קטינות. אלא שבבית המשפט המחוזי בחיפה אוסרת השופטת תמר שרון נתנאל פרסום כל פרט נוסף אודותיו או אודות החשדות כנגדו.

משטרת חדרה עצרה ביום שישי תושב חריש בן 33 בחשד שבמהלך השנים האחרונות אנס ילדה קרובת משפחה שלו וביצע בה מעשים מגונים. במוצש האריך בית משפט השלום בחיפה את מעצרו בשלושה ימים. מחר שוב יובא בפני שופט. החקירה בעיצומה.

היכל בית המשפט חיפה. יואב איתיאל, אתר רשמי
כתב אישום הוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה. היכל בית המשפט בחיפה/אתר רשמי, יואב איתיאל

בחדרה הוארך היום בשנית, בשלושה ימים, מעצרו של אסי קחלון המורה לחינוך גופני בתיכון בעיר, המשמש גם כמאמן כדורסל, הוא בן 31 מחריש העומד להינשא בחודש הבא אבל נעצר בשבוע שעבר בחשד למעשה מגונה בתלמידה בת 16 שהתלוננה שחשף את איבר מינו בפניה ונישק אותה, אולם בינתיים הגיעה למשטרה תלונה נוספת ועתה עולה חשד כי עקב ברכבו אחרי נערה בת 16 אחרת, קרץ לה וסימן לה לבוא לרכבו.

"בחקירתו בחר לשמור על זכות השתיקה בעניין שבליבת החשדות כנגדו אל מול הראיות לכאורה שהוטחו בו, ואף זאת נזקף לחובתו", ציינה השופטת קרן אנספלד שמצאה תשתית ראייתית של חשד סביר שקושרת את קחלון למיוחס לו. מנגד, הסנגור עו"ד תמיר ויצמן המייצג אותו, מסר לוואלה: "מרשי נדהם למשמע התלונה החדשה, כמובן שהוא מכחיש אותה מכל וכל, וכך גם מסר בגרסתו בתחנת המשטרה. אין לנו ספק כי בימים הקרובים הדברים יתבהרו ומה שהתחיל בקול תרועה רמה, יסתיים בקול ענות חלושה. אנו נאפשר למשטרת ישראל לסיים את עבודתה בתיק ולהגיע למסקנות המתבקשות בכוחות עצמה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully