וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל העימות בין המתלוננת בפרשת אייל גולן לבין אחד החשודים

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 12:58

מחוץ למטה מחוז תל אביב של המשטרה, שם מתקיים העימות, נערכת הפגנה של איגוד מרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית, אליה הגיעו כ-20 איש. בחקירה המחודשת אמורים להתקיים כעשרה עימותים עם חשודים שכלל לא נחקרו עד כה וגם עם גולן עצמו שלא עומת ב-2013

בווידאו: אחת המתלוננת בפרשת אייל גולן מגיעה לעימות עם אחד ממקורביו בתחנת משטרה בתל אביב/מערכת וואלה!

עימות בין נ', מתלוננת בפרשת אייל גולן, לחשוד שהתלוננה נגדו על מעשה מגונה החל הבוקר (רביעי) במטה מחוז תל אביב של המשטרה. מחוץ למקום נערכת הפגנה של איגוד מרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית, אליה הגיעו כ-20 איש, בהם קים ארד, אחת מקורבנותיו של הפסיכולוג יובל כרמי, ועירד מרציאנו צייגר, שחשפה את פרשת אלון קסטיאל. המפגינים מניפים שלטים שעליהם נכתב "מאמינות לך" ו"נתבע 1: אייל גולן" וקוראים "שוטר שוטר על מי אתה שומר", "נ' את לא לבד" ו"לא תישארי לבד אנחנו כאן לתת לך יד".

"לפני שש שנים כשבאתי לעימות פה עם אלון קסטיאל אמא שלי הביאה לי זר פרחים. באותו רגע הרגשתי שזה מנותק ולא קשור, אבל אחרי העימות זה נתן לי כוח", סיפרה מרציאנו צייגר. "היום הבאתי ל-נ' זר פרחים ואני אמשיך להביא לנפגעות זרי פרחים בימי העימות הקשים שלהם".

בחקירה המחודשת אמורים להתקיים כעשרה עימותים עם חשודים שכלל לא נחקרו עד כה וגם עם גולן עצמו שלא עומת ב-2013 עם אף אחת מהמתלוננות. "אנחנו מחכות להתעמת גם איתו. נגיד לו את כל האמת, מה שהוא עשה, את כל מי שהוא שלח לאנוס אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully