וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בן 23 נורה למוות ביפו

עודכן לאחרונה: 4.11.2022 / 10:29

הצעיר, תושב יפו, פונה לבית החולים וולפסון שבחולון זמן קצר לאחר שנורה. למרות מאמצי הרופאים- לא נותר להם אלא לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה. הרע לאירוע ככל הנראה פלילי

בווידאו: חשד לרצח בהרצליה: גבר חשוד שדקר למוות את אשתו, בת 68/דוברות המשטרה

תושב יפו בן 23 נורה למוות אתמול (חמישי) בעיר. הוא פונה לבית החולים וולפסון שבחולון זמן קצר לאחר שנורה - ושם לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו. הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי והמשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח. מדובר בקורבן הרצח והאלימות ה-97 בחברה הערבית מאז תחילת 2022. על פי נתוני "יוזמות אברהם" , בשנה שעברה נרצחו ונהרגו 126 ערבים.

לפני כשבוע גופת אדם ירוי נמצאה בשטח סמוך לקלקיליה. זהות האדם, מוסטפא מוטלק, תושב ג'לג'וליה בן 18, מוכרת למשטרה, ולפי הממצאים שנאספו עד כה עולה כי הרקע הוא ככל הנראה פלילי. המשטרה פתחה בחקירת החשד לרצח.

לפני כשלושה שבועות, גבר כבן 30, עובד קבלן של עיריית לוד שעובד בגינון, נורה למוות ברחוב שבט יהודה שבעיר. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הגבר, עם פציעות ירי על גופו כשהוא ללא סימני חיים, וקבע את מותו במקום. מועיד ערגאן ושמוליק לויסון, חובשים בכירים במד"א שהיו בזירת האירוע , סיפרו כי "הגבר שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ועם פציעות חודרות מגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully