וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר כבן 30 נורה למוות בלוד

עודכן לאחרונה: 11.10.2022 / 17:37

צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הגבר על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ביצע בו בדיקות רפואיות ולבסוף נאלץ לקבוע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירת המקרה, וכעת מנסה לאתר את החשודים

גבר כבן 30, עובד קבלן של עיריית לוד שעובד בגינון, נורה למוות היום (שלישי) ברחוב שבט יהודה שבעיר. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הגבר, עם פציעות ירי על גופו כשהוא ללא סימני חיים, וקבע את מותו במקום.

מועיד ערגאן ושמוליק לויסון, חובשים בכירים במד"א שהיו בזירת האירוע , סיפרו כי "הגבר שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ועם פציעות חודרות מגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

חשד לרצח: גבר כבן 30 נורה בלוד 11 באוקטובר 2022. ללא, אתר רשמי
גבר בן 30 נורה למוות בלוד/אתר רשמי, ללא

עם קבלת הדיווח, פתחה המשטרה בחקירת המקרה, וכעת חושדת כי מדובר ברצח. שוטרי תחנת לוד מבצעים סריקות ואוספים ראיות בזירה לאיתור חשודים. גורם המכיר את פרטי האירוע אמר שהירי הגיע ככל הנראה על רקע סכסוך משפחות.

"בעיצומו של חול המועד סוכות אירע היום רצח מזעזע על רקע פלילי בפאתי שכונת גני איילון החרדית בעיר, לאור היום ולעיניהם של התושבים, וזאת בשל סכסוך משפחות מהמגזר הערבי, מוסראתי ואלוחוח, שגובה קרבנות רבים ומיותרים" מסרה עיריית לוד בתגובה לרצח, והוסיפו כי עד תום החגים יתגברו כוחות ביטחון את השכונה והעיר בכל שעות היממה.

ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו פנה לראש הממשלה יאיר לפיד ומסר כי הוא מבקש להורות על גיוס מילואים והורדת חטיבה לעיר לוד. "המשטרה מתוחה עד הקצה ואין לה את הכלים להתמודד עם גל הטרור הפלילי שמתרחש פה, לצד גל הטרור הלאומני בירושלים ויו"ש". עוד הוסיף ראש העיר וקרא גם לשב"כ ולסייע למשטרה בהתמודדות עם המצב. "אני מקווה ששופטי ישראל יבינו כבר שהענישה המקילה של עברייני ירי מולידה את הרוצחים הבאים", מסר ראש העיר.

אמבולנס. דוברות מד"א, אתר רשמי
רצח תושבת הדרום בשנות ה-40 לחייה/אתר רשמי, דוברות מד"א

לפני יומיים נרצחה זיינב א-צאנע, תושבת הדרום בשנות ה-40 לחייה. א-צאנע נפגעה מירי שכוון אל עבר בנה, שהיה יעד לנסיון חיסול כחלק מסכסוך בין חמולות. צוות רפואה שהגיע למקום העניק טיפול רפואי לאישה, ופינה אותה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע תוך שהוא מבצע בה פעולות החייאה, אולם בהמשך נאלץ צוות בית החולים לקבוע את מותה.

על פי נתוני המעקב של עמותת "יוזמות אברהם", בשנת 2022 נהרגו 89 ערבים-פלסטינים בישראל בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה, מהם 85 אזרחים ו-4 שאינם אזרחים, 75 מהם נורו למוות. מבין כלל הקרבנות, 11 הן נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully