וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם מצא יתושים ממוספרים והצית קונספירציה: "אלה מכשירי ריגול של הממשלה"

8.12.2022 / 23:49

סרטון שמציג יתושים עם מספרים על גופם עורר תשומת לב רבה בקרב חובבי תיאוריות קונספירציה שסבורים כי הממשלה יצרה אותם כדי לרגל אחר התושבים. עד לא מזמן תיאוריה דומה סברה שיונים יוצרו למטרה דומה

יתושים הם מכשירי ריגול?/itsliamdixon

נראה שחובבי תיאוריות הקונספירציה נטשו מעט את הרעיון שיונים הן מזל"טים ממשלתיים המשמשים לריגול, וכעת רבים מהם מאמינים שהממשלות מייצרות יתושי ריגול כדי לעקוב אחר האזרחים.

התיאוריה הביזארית פורסמה על ידי הטיקטוקר ליאם דיקסון. בסרטון שלו שנצפה כבר 3.5 מיליון פעמים, הציג דיקסון סרטון אחר שמסתובב ברשתות החברתיות בשבועות האחרונים ובו אדם טוען שמצא יתוש עם המספר 38 מוטבע באופן מסתורי על גבו. דיקסון מספר שזמן קצר לאחר מכן מצא אותו בחור אלמוני חרק מוצץ דם נוסף העוטה מספר אחר: "כמובן שזה יצר תיאוריית קונספירציה", אמר דיקסון.

הטיקטוקר הוסיף: "יש אנשים שאומרים שהבחור הזה מגדל יתושים כדי לעשות עליהם ניסויים מדעיים ולכן איכשהו הוא שם מספרים על הגב שלהם כדי לעקוב אחריהם". עם זאת, אחרים רצו עם התיאוריה שהיתושים הם למעשה רק בוטים המשמשים לריגול אחר אוכלוסיית העולם.

יתושים ממוספרים. האם אלה יתושי ריגול?. tiktok.com/@itsliamdixon, צילום מסך
יתושי ריגול?/צילום מסך, tiktok.com/@itsliamdixon

תיאוריית יתושי הריגול פחות או יותר זהה לתיאוריית היונים הרובוטיות, שעליה הסביר ליאם בפירוט בסרטון שלו: "במשך שנים אנשים האמינו שציפורים, אבל בעיקר יונים, נוצרו על ידי הממשלה כדי לרגל אחרי בני אדם". הוא אמר: "היו הרבה אירועים מוזרים במהלך השנים שבהם אלפי יונים נפלו מתות מהשמיים".

הוא צחק והוסיף: "אנשים מאמינים שזה נובע מכך שלממשלה היו קשיים טכניים ושהסגרים של הקורונה היו אמורים להשאיר את כולם בפנים כדי שהממשלה תוכל לצאת, להחליף ולשנות כל היונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

צפו בהסבר המלא שלו:

ויש עוד תיאוריות מופרכות בעולם
האם התמונה הזו היא ההוכחה שהנחיתה על הירח זוייפה?

אנשים מאמינים שכדור הארץ חלול וחיים בתוכו הנאצים ובראשם היטלר

ליאם הוא לא היחיד שצחק מהסיפור הזה. רבים בתגובות הסכימו איתו. אחד כתב: "לא הגיוני. אמא שלי דרסה פעם יונה והקרביים והדם התפזרו לכל מקום". ליאם השיב בהומור: "אהה, זו בטח הייתה אחת האמיתיות".

אחר הוסיף: "כמי שמעך לא מעט יתושים בחייו, אני יכול לאשר שלא ראיתי דבר מלבד הדם שלי". משתמש נוסף הסכים עם הסברה שהיתושים שבסרטון משמשים לבדיקה או - ככל הנראה במסגרת ניסוי - ולכן הם מוספרו.

יתושי ריגול - הסיפור האמיתי (באמת!)

לפני כעשור הופץ תצלום בו נראה חרק שמתפקד כמזל"ט ריגול ונטען שהוא יכול לצלם תמונות ולקחת דגימות DNA. בטח תופתעו לשמוע- אבל זה לא מופרך לגמרי. האתר snopes שמפריך אגדות אורבניות ופייק ניוז באופן קבוע, קבע שזה אמנם לא יתוש בתמונה, אבל זה כן מזל"ט ריגול חרקי לאזורים עירוניים, שכבר נמצא בייצור וממומן על ידי ממשלת ארה"ב. ניתן לשלוט בו מרחוק והוא מצויד במצלמה ובמיקרופון. המזל"ט יכול לנחות עליך, ואולי יש לו גם פוטנציאל לקחת דגימת DNA או להשאיר ננוטכנולוגיה למעקב על העור שלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully