וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכפילה האיראנית המצמררת של אנג'לינה ג'ולי השתחררה מהכלא וחשפה את פרצופה האמיתי

3.11.2022 / 0:00

סהר טבר, שטענה בעבר כי עברה 50 ניתוחים פלסטיים כדי להיראות כמו אלילתה, אנג'לינה ג'ולי, חשפה את פניה האמיתיות בריאיון לאחר שריצתה 14 חודשים בכלא האיראני על "חילול השם"

הבלוגרית האיראנית סחר תבאר, נעצרה בטהראן בגין פשעים הכוללים חילול הקודש, השחתת הנוער והסתה לאלימות/עריכה: עמית שמחה

5 שנים חלפו מאז נחשפנו לראשונה לסהר טבר, הכפילה האיראנית המצמררת של אנג'לינה ג'ולי, שעברה לכאורה 50 ניתוחים פלסטיים והשילה 40 ק"ג ממשקלה כדי להיראות כמו אלילתה. התוצאה המחרידה גרמה לרבים לפקפק באמינותה, כשכבר אז נחשפו תמונות של פרצופה האמיתי והפחות מטריד. כעת, אחרי 14 חודשים בכלא האיראני, סהר טבר התייצבה לריאיון טלוויזיוני ונאלצה לחשוף את פניה האמיתיות מול המצלמות ולשים סוף לתעלומה שהטרידה רבים מזה שנים. אנחנו בטוחים שגם אתם לא הצלחתם לעצום עין מאז.

לפני שנראה לכם איך היא נראית היום, בואו נזכיר לכם כיצד היא נראתה אז. סהר טבר, תושבת טהרן, שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה תמונות שלה לאחר אינספור הניתוחים שלכאורה עברה בדרך להיראות כמו כוכבת הקולנוע אנג'לינה ג'ולי. נראה שהיא בחרה בצוות מנתחים מפוקפק שכן רבים טענו שהיא נראית כמו זומבי והשוו אותה לכלה-גוויה בסרט האנימציה של טים ברטון, "חתונת הרפאים".

זוכרים אותה?

כך היא נראתה לכאורה לפני הניתוחים:

המראה המעוות שלה גרם אז לרבים לפקפק באמינות התמונות ולנסות לפענח כיצד היא באמת נראית. לאחר שקבוצת משתמשי רדיט הצליחו לגלות אילו שינויים נערכו בתמונות בעזרת פוטושופ, נחשפו ברשת מספר תמונות אמיתיות לכאורה שהציגו איך הכפילה באמת נראית. זו אישרה שהתמונות עברו עריכה מסיבית בפוטושופ אך למעשה רק השבוע, 5 שנים אחרי, היא בחרה לחשוף את פרצופה האמיתי מול המצלמות.

סהר, ששמה האמיתי הוא פאטמה חישוונד, נכלאה בגין ניבול פה והעלבת החיג'אב, לפי סוכנות הידיעות האיראנית לזכויות אדם. היא נעצרה באוקטובר 2019 בגין "שחיתות" ו"חילול השם" ונידונה ל-10 שנות מאסר. אולם, לאחר שריצתה 14 חודשים, גברת טבר שוחררה מהכלא, כפי שדיווחה הפעילה מסיח אלינז'אד.

כשנידונה למאסר בשנת 2020, כתבה גב' אלינז'אד ברשת: "סהר טבר רק בת 19. הבדיחה שלה הכניסה אותה לכלא. אמא שלה בוכה כל יום כדי לשחרר את בתה התמימה. אנג'לינה ג'ולי היקרה, אנחנו צריכים את הקול שלך כאן. עזרי לנו". כעת, לאחר שחרורה, טבר התייצבה לריאיון באחת מרשתות הטלוויזיה המקומיות וסיפרה את סיפורה, בלי שום פילטר שיעוות את פניה.

וככה היא נראית היום, בלי פוטושופ ופילטרים:

סהר טבר, הכפילה של אנג'לינה ג'ולי כפי שהיא נראית היום. Rokna/YouTube, צילום מסך
סהר טבר, הכפילה של אנג'לינה ג'ולי כפי שהיא נראית היום/צילום מסך, Rokna/YouTube

שחרורה מגיע לאחר שבועות של הפגנות נרחבות באיראן בעקבות מותה של מחסה אמיני, שנהרגה לאחר שהוכתה על ידי משטרת הצניעות האיראנית על עטיית חיג'אב ברשלנות.

גב' טבר אמרה בעבר שחלמה להיות מפורסמת מאז שהייתה ילדה והמשיכה להשתמש באיפור ולערוך את התמונות שלה בפוטושופ כדי להגדיל את עוקביה באינסטגרם. "המרחב האינטרנטי היה הדרך הקלה לפרסום", אמרה, "זה היה הרבה יותר קל מלהפוך לשחקנית".

היא סיפרה שעברה מספר הליכים קוסמטיים, כולל ניתוח אף, מילוי שפתיים ושאיבת שומן, אבל הדגישה שהתמונות הידועות לשמצה נבעו מאיפור ועריכה. זמן קצר לאחר פרסום התמונות היא סיפרה לכלי החדשות הרוסי ספוטניק שהיא ערכה את התמונות כדי "לשעשע" את עצמה. "עכשיו אני יכולה לראות שיש לי משהו במשותף עם אנג'לינה ג'ולי, אבל אני משעשעת את עצמי - ולהיראות כמו מישהי אחרת זו לא המטרה שלי", היא אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully