וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנג'לינה ג'ולי האיראנית" נשלחה ל-10 שנות מאסר על "השחתת צעירים"

שהר טבאר, שהתפרסמה בעולם כשהעלתה תמונות בהן היא נראית כמו גרסת הזומבי של הכוכבת, תישלח לכלא אף שהביעה חרטה על מעשיה בטלוויזיה האיראנית. פעילים קראו לשחקנית לסייע בשחרורה: "אנג'לינה ג'ולי, אנחנו צריכים את קולך כאן"

הבלוגרית האיראנית סחר תבאר, נעצרה בטהראן בגין פשעים הכוללים חילול הקודש, השחתת הנוער והסתה לאלימות/עריכה: עמית שמחה

עשר שנות מאסר נגזרו על שהר טבאר, שהתפרסמה בתור אנג'לינה ג'ולי האיראנית, בשל תמונות שהעלתה לרשתות החברתיות - כך אמר אמש (שבת) אחד מעורכי דינה, סעיד דהגאן, לרשת BBC הפרסית. הוא סיפר כי אמנם שמע על העונש, אך לא הועבר לו פסק דין רשמי.

טבאר, צעירה כבת 20 ששמה האמיתי הוא פאתמה חישוונדר, נעצרה באוקטובר 2019 בשל חילול הקודש, הסתה לאלימות, קניית רכוש באופן לא חוקי, העלבת חוק הלבוש ברפובליקה האסלאמית ועידוד צעירים לבצע עבירות שחיתות. יחד איתה נעצרו עוד שתי מובילות ברשת החברתית.

הצעירה התפרסמה ברחבי העולם בשנת 2017, כששיתפה תמונות באינטסגרם בהן היא נראית כמו "גרסה זומבית" של השחקנית אנג'לינה ג'ולי, ונפוצו שמועות כי היא עברה עשרות ניתוחים פלסטיים שהביאו למראה שכזה. עם זאת, לאחר מכן הובהר כי טבאר הייתה מאופרת והתמונות נערכו. טרם סגירת חשבונה, הוא הספיק לצבור יותר מ-486 אלף עוקבים.

כוכבת הרשת האיראנית שהר טבאר. -, אתר רשמי
העונש נגזר עליה בגין "קידום שחיתות בציבור". טבאר/אתר רשמי, -

מסיח עלינז'אד, עיתונאית בולטת ופעילת אופוזיציה איראנית, אמרה לעיתון ה"דיילי מייל" הבריטי כי שוחחה עם עורך דינה של טבאר, שאישר בפניה כי הצעירה תישלח לעשר שנות מאסר וציין שהעונש הכבד נגזר עליה בגין "עידוד שחיתות בציבור".

"עשר שנות מאסר לכוכבת אינסטגרם איראנית, שהשתמשה באיפור ופוטושופ כדי להפוך לזומבי אנג'לינה ג'ולי", כתבה אלינג'אד בטוויטר. "שהר טבאר רק בת 19. הבדיחה שלה הביאה אותה לכלא. אמה בוכה כל יום ומתפללת שישחררו את בתה התמימה. אנג'לינה ג'ולי היקרה, אנחנו צריכים את קולך כאן. עזרי לנו", הוסיפה וקראה לכוכבת ההוליוודית לצאת בקמפיין לשחרורה.

באוקטובר האחרון הטלוויזיה הממלכתית האיראנית שידרה ריאיון עם טבאר, בו היא הביעה חרטה על מעשיה. "ראיתי שאנשים עוקבים אחרי מה שעשיתי, ככל שקיבלתי יותר לייקים הרגשתי שאני עושה את הדבר הנכון", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully