וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלוויזיה האיראנית עשתה "מסדר בושה" ל"אנג'לינה ג'ולי הזומבית"

בריאיון עם כוכבת האינסטגרם האיראנית שהר טאבר שנעצרה בחודש שעבר בגין שורת עבירות, כולל חילול הקודש, אחד הערוצים במדינה פרסם תמונות בהן פניה הוצגו בצורה מעוותת וכדוגמה לדרך שבה "השיגעון להפוך לכוכב הורס את החיים האמתיים". ברשת הגיבו: "מעשה מביש ומלוכלך"

"אנג'לינה ג'ולי" האיראנית בריאיון לטלוויזיה האיראנית, אוקטובר 2019. -, אתר רשמי
נאשמת בעקבות "תלונות רבות של הציבור". תמונותיה של שהר טאבר כפי שפרוסמו בערוץ/אתר רשמי, -

הטלוויזיה האיראנית שידרה ריאיון עם כוכבת אינסטגרם שנעצרה בחודש שעבר. שהר טאבר התפרסמה ברחבי העולם בעקבות תמונות שהעלתה ובהן נראתה כמו אנג'לינה ג'ולי, אחרי שלפי הדיווחים עברה כ-50 ניתוחים פלסטיים בשביל להיראות כמו הכוכבת האמריקנית.

היא נאשמת בשורת עבירות, כולל בחילול הקודש, בעקבות "תלונות רבות של הציבור". כחודש אחרי מעצרה, ערוץ IRTV2 פרסם ריאיון עם הכוכבת, שהוצגה כ"זומבית" וכדוגמה לדרך שבה "השיגעון להפוך לכוכב ברשתות החברתיות הורס את החיים האמתיים".

היא הכחישה כי היא נראית כמו בתמונות, שלדבריה עברו עיבוד בפוטושופ, ואמרה כי היא לא רצתה להיראות כמו אנג'לינה ג'ולי, אלא כמו הדמות הראשית בסדרת הפנטזיה "חתונת הרפאים".

"חלום הילדות שלי היה להפוך מפורסמת", הבהירה הצעירה בת ה-22. הערוץ התמקד בכך שהיא בת יחידה לזוג גרוש.

כוכבת הרשת האיראנית שהר טבאר. -, אתר רשמי
"חלום הילדות שלי היה להפוך מפורסמת", טאבר/אתר רשמי, -

בערוץ רמזו רמז שהיא מתחרטת על השינוי במראה שלה. "אימא שלי אמרה לי להפסיק, אבל לא הקשבתי. לפעמים המילים של אדם זר או חבר יכולות להיות חשובות יותר מאלו של הורה," אמרה.

ברשתות החברתיות הגיבו בזעם לריאיון, וקראו להפסיק לשדר "הודאות" מסוג זה. "להראות אותה בטלוויזיה זה מביש ומלוכלך. היא ילדה חולה. לדחוף אותה להתוודות זה מחפיר", כתב אחד הגולשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully