וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן עצרה את "אנג'לינה ג'ולי הזומבית" בשל חילול הקודש

הרשויות עצרו את שהר טבאר בת ה-22, שהתפרסמה באינסטגרם בזכות תמונות שבהן נראתה כמו הכוכבת האמריקנית, בעקבות "תלונות" של הציבור. היא נאשמת בהסתה לאלימות ובפגיעה בקוד הלבוש ברפובליקה האסלאמית. גם החשבון שלה נמחק

הבלוגרית האיראנית סחר תבאר, נעצרה בטהראן בגין פשעים הכוללים חילול הקודש, השחתת הנוער והסתה לאלימות/עריכה: עמית שמחה

כוכבת אינסטגרם איראנית, שפרסמה תמונות שבהן היא מזכירה את הכוכבת האמריקנית אנג'לינה ג'ולי, נעצרה על ידי הרשויות - כך דיווחה סוכנות הידיעות תסנים. שהר טבאר נאשמת, בין היתר, בחילול הקודש, בהסתה לאלימות, קניית רכוש באופן לא חוקי, העלבת חוק הלבוש ברפובליקה האסלאמית ועידוד צעירים לבצע עבירות שחיתות. עוד דווח כי הרשויות עצרו את טבאר אחרי שתושבים התלוננו עליה. בנוסף לכך, חשבון האינסטגרם שלה הוסר.

טבאר בת ה-22 התפרסמה בשנה שעברה ברחבי העולם כשהתמונות שלה נפוצו בהרחבה ברשתות החברתיות, לצד שמועות שהיא עברה עשרות ניתוחים פלסטיים, ששיוו לה גרסה "זומבית" של השחקנית האמריקנית. עם זאת, התברר כי היא הייתה מאופרת וכי התמונות עברו עריכה משמעותית.

כוכבת הרשת האיראנית שהר טבאר. -, אתר רשמי
השתמשה באיפור ובעריכה דיגיטלית. טבאר/אתר רשמי, -

אחרי תגובות מזועזעות מעוקביה באינסטגרם, היא רמזה כי הופעתה המבעיתה, שכללה לחיים שקועות, שפתיים נפוחות ואף מורם, היא תוצאה של איפור ועריכה דיגיטלית, וכך היא הפכה למעשה את עצמה למעין מיצג אומנותי.

היא מצטרפת לשורה הולכת וגדלה של כוכבי רשת ובלוגרים איראנים שנעצרו על ידי המשטר בשנים האחרונות. ברשתות החברתיות גינו את מעצרה, כשאחד הגולשים ציין בציניות שהיא הייתה צריכה להסתבך בעבירות פחותות יותר, כמו מעילה או רצח.

עוד בוואלה!

איראן מריחה את חולשת טראמפ, אך לא בטוח שרוצה מלחמה עם ישראל

לכתבה המלאה
כוכבת הרשת האיראנית שהר טבאר. אתר רשמי
כוכבת הרשת האיראנית שהר טבאר/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully