וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בהרצליה: גבר חשוד שדקר למוות את אשתו, בת 68

עודכן לאחרונה: 1.11.2022 / 11:00

גבר בן 70 נעצר בדירה ברחוב הקרן לאחר שלפי החשד רצח את אשתו בבניין מגוריהם. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את האישה ללא סימני חיים וקבע את מותה. מהחקירה הראשונית עולה כי הגבר החשוד רצח את אשתו אחרי שביקשה להיפרד ממנו, בשיאו של ויכוח על חלוקת הרכוש

ניידות משטרה לקראת מחאת אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתה של סיגלית סייג. שלומי גבאי
המשטרה פתחה בחקירה/שלומי גבאי

גבר בן 70 נעצר היום (שלישי) בחשד שרצח את אשתו, בת 68, בבית מגוריהם בהרצליה. צוות מד"א שהוזעק למקום, בניין מגורים ברחוב הקרן בעיר, מצא את האישה ללא סימני חיים, עם פציעות חודרות בגופה, וקבע את מותה. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה את החשוד במקום. הרקע ונסיבות האירוע נבדקים.

לפי החקירה הראשונית, הגבר החשוד רצח את אשתו אחרי שביקשה להיפרד ממנו וכשהתגלע ביניהם ויכוח על חלוקת הרכוש והדירה. שכנים ששמעו צעקות הזמינו את כוחות הביטחון ומד"א.

פרמדיק מד"א שי רענן וחובש רפואת חירום במד"א בנימין סעדיה סיפרו כי כשהגיעו לזירה חברו לכוחות המשטרה ונכנסנו לבניין. "ראינו אישה מחוסרת הכרה ועם פציעות חודרות בגופה, ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום", אמרו.

לפני כחודש הותר לפרסום כי שי סלמי הוא החשוד ברצח אשתו יפית פוריאן ברחובות. על פי החשד, סלמי דקר את אשתו בת ה-31 והצית את ביתם במהלך ראש השנה. בתם בת הארבע נפגעה באורח בינוני והוא אושפז בבית החולים קפלן. ארבעת ילדיהם המשותפים, בני שנה, ארבע, שש ושבע, שוהים אצל משפחתה של אמם בחולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully