וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר האישה החשודה ברצח אחותה בת"א: "התחזתה לאחות מול חברת הביטוח"

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 12:50

סנגורה טען כי אין אינדיקציה להימצאותה על גג הבניין בסמוך לאירוע, וכי עד שעומת איתה אישר את הגרסה שנתנה. הוא ביקש לשחרר אותה למעצר בית, אך בית המשפט האריך את מעצרה עד יום חמישי, וקבע כי "קיים חשש ממשי לשיבוש חקירה ומסוכנות"

חשד: אישה שנפלה מגג בת"א לפני חצי שנה נרצחה בידי אחותה/יותם רונן

מעצרה של האישה החשודה ברצח אחותה, שנפלה אל מותה מגג בניין המגורים שלה לפני כחצי שנה בתל אביב, הוארך היום (ראשון) בארבעה ימים נוספים. זאת, לאחר שנטען נגדה כי התחזתה לאחות בשיחה מול חברת הביטוח שלה ימים ספורים לפני המוות.

"בדיון הקודם נקבע קיומו של חשד סביר ועילת מעצר", אמרה בדיון היום בבית המשפט השופטת כריסטינה חילו-אסעד. "מאז נעשו עוד פעולות חקירה וחלק מהחשדות הוטחו בחשודה כגון אירוע התחזות שבו התקשרה לחברת הביטוח והתחזתה בשם אחותה תוך בירור אודות פרטי הביטוח". היא סיכמה: "המארג הראייתי הקיים מצדיק המשך מאסר. קיים חשש ממשי ובעוצמה גבוהה לשיבוש חקירה ומסוכנות הנוסעת מעצם החשד".

גג הבניין בו ארע החשד לרצח בתל אביב. יותם רונן
האישה אישרה כי התחזתה לאחותה ימים לפני מותה. גג הבניין ממנו נפלה האישה אל מותה/יותם רונן

עו"ד עידן פסח, שמייצג את החשודה, ביקש לשחרר אותה למעצר בית. "המשטרה מחפשת עם פנס באפילה איזשהי ראיה שיכולה לקשור את החשודה לאירוע המצער", האשים. "נציג היחידה ציין שאין שום אינדיקציה להימצאותה על גג הבניין בסמוך לאירוע הטראגי. כל מה שמטיחים בה נסיבתי. מצד שני היא משתפת פעולה באופן מלא ונותנת הסברים ואליבי לגבי הימצאותה בשלושה מקומות שונים סמוך לשעת האירוע. זה ניסיון לשבור את רוחה במטרה לגרום לה להודות במשהו שלא ביצעה".

נציג המשטרה מסר שהחשודה מסרה בחקירותיה פרטים נוספים על המקרה. לדבריו, "מאז הארכת המעצר הראשונה היחידה החוקרת ביצעה 44 פעולות שהולידו פעולות נוספות וחשובות שעלולות לשבש את החקירה אם החשודה תשוחרר".

כמו כן צויין בדיון כי נערך אתמול עימות בינה לבין עד לגבי מפגש ביניהם מחוץ לזירה בזמן האירוע. עורך הדין טען שהוא אישר את גרסתה של החשודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully