וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בתקיפת בעלה של יו"ר בית הנבחרים האמריקני: "רציתי לשבור לה את הברכיים"

עודכן לאחרונה: 31.10.2022 / 21:53

דיוויד דפאפ, שגם שוהה בניגוד לחוק בארה"ב, הודה בחקירתו כי רצה להחזיק בפלוסי כבת ערובה ולפגוע בה. כעת, הוא חשוד בתקיפת בעלה ובניסיון חטיפה. זאת, לאחר שבסוף השבוע פרץ לביתם והכה בפטיש את בן זוגה של הבכירה האמריקנית

ננסי פלוסי, דוברת בית הנבחרים האמריקני, ארצות הברית. רויטרס
רצה לשבור את ברכיה. פלוסי/רויטרס

החשוד בתקיפת בעלה של יו"ר בית הנבחרים האמריקני, ננסי פלוסי, הודה בחקירתו במשטרה כי פרץ לביתה כדי להחזיק אותה כבת ערובה, ואף "לשבור לה את הברכיים". עוד עולה מהחקירה כי דיוויד דפאפ בן ה-42 שוהה בארצות הברית בניגוד לחוק, וכעת הוא חשוד בתקיפה וניסיון חטיפה.

בסוף השבוע פרץ דפאפ לבית של פלוסי ותקף בפטיש את בן זוגה, פול פלוסי. לפי גורמים המעורים במקרה, החשוד, דייוויד דפאפ בן 42, פרץ לבית, צעק "איפה ננסי?" ואז התעמת עם הבעל, וניסה לקשור אותו עד שאשתו תגיע למקום. "לא מדובר במעשה אקראי, אלא מכוון", אמר מפקד משטרת סן פרנסיסקו הממונה על החקירה.

יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי ובעלה פול פלוסי מגיעים לטקס פרסי קנדי השנתי ה-42 בוושינגטון, ארה"ב, 8 בדצמבר 2019. רויטרס
פלוסי ובעלה, פול/רויטרס

פלוסי, בן 82, נלקח לבית חולים ועבר "ניתוח מוצלח לתיקון שבר בגולגולת ופציעות חמורות בזרועו הימנית ובידיים", אמר דרו האמיל, דובר ננסי פלוסי, בהצהרה מוקדם ביום שישי בערב. בהצהרה נאמר כי הרופאים מצפים כי הוא יחלים לחלוטין.

בזמן התקיפה הייתה ננסי פלוסי בוושינגטון, והתעדכנה בפרטיה בזמן אמת. התוקף פרץ לביתם בן שלוש קומות בסן פרנסיסקו. צילומי אוויר של המקום הראו זכוכית מנופצת על הדלת בחלקו האחורי של הבית. התוקף נתפס ונלקח לחקירה, שעה שהרחובות מסביב למעון נחסמו לתנועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully