וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה של יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב פלוסי הותקף בידי פורץ: "מעשה מכוון"

עודכן לאחרונה: 29.10.2022 / 14:02

הפורץ, גבר בן 42 בשם דייוויד דפאפ, פרץ לבית והתעמת עם הבעל תוך שהוא צועק "איפה ננסי?", ומכה אותו בפטיש. המשטרה עצרה את התוקף, וטענה שהפריצה נעשתה כדי לפגוע בננסי פלוסי עצמה, ששהתה אותו זמן בוושינגטון, ועודכנה במקרה. הבעל נפצע קשות, אך צפוי להשתקם לגמרי

יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי ובעלה פול פלוסי מגיעים לטקס פרסי קנדי השנתי ה-42 בוושינגטון, ארה"ב, 8 בדצמבר 2019. רויטרס
ננסי פלוסי/רויטרס

גבר פרץ לביתה של יו"ר בית הנבחרים של ארצות הברית, ננסי פלוסי, ותקף בפטיש את בן זוגה, פול פלוסי. לפי גורמים המעורים במקרה, החשוד, דייוויד דפאפ בן 42, פרץ לבית, צעק "איפה ננסי?" ואז התעמת עם הבעל, וניסה לקשור אותו עד שאישתו תגיע למקום. "לא מדובר במעשה אקראי, אלא מכוון", אמר מפקד משטרת סן פרנסיסקו הממונה על החקירה. "זה לא בסדר: נבחרי הציבור שלנו כאן כדי לשרת את העם הזה. משפחותיהם לא צריכות להיפגע בשל כך".

פלוסי, בן 82, נלקח לבית חולים ועבר "ניתוח מוצלח לתיקון שבר בגולגולת ופציעות חמורות בזרועו הימנית ובידיים", אמר דרו האמיל, דובר ננסי פלוסי, בהצהרה מוקדם ביום שישי בערב. בהצהרה נאמר כי הרופאים מצפים כי הוא יחלים לחלוטין.

בזמן התקיפה הייתה ננסי פלוסי בוושינגטון, והתעדכנה בפרטיה בזמן אמת. התוקף פרץ לביתם בן שלוש קומות בסן פרנסיסקו. צילומי אוויר של המקום הראו זכוכית מנופצת על הדלת בחלקו האחורי של הבית. התוקף נתפס ונלקח לחקירה, שעה שהרחובות מסביב למעון נחסמו לתנועה.

ננסי פלוסי, דוברת בית הנבחרים האמריקני, ארצות הברית. רויטרס
בזמן תקיפת בעלה היתה בוושינגטון. פלוסי/רויטרס

גורמים רשמיים במדינה מסרו כי הם מצפים "להעלות מספר אישומים על עבירות פליליות" נגד הפורץ דפאפ כבר בשבוע הבא. "נביא מספר אישומים על עבירות פליליות ביום שני ונצפה כי דפאפ יועמד לדין ביום שלישי. הוא יישא באחריות לפשעיו הנתעבים", כתבה התובעת המחוזית של סן פרנסיסקו ברוק ג'נקינס.

התקיפה התרחשה פחות משבועיים לפני בחירות אמצע הקדנציה ב-8 בנובמבר, שבהן השליטה בבית הנבחרים ובסנאט האמריקני על כף המאזניים. נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן התקשר לפלוסי כדי להביע את תמיכתו בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully