וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ לתוך המגרש - ונורה בידי השוטר: תיעוד חדש מפיגוע הדקירה בירושלים

עודכן לאחרונה: 31.10.2022 / 17:10

הצהרת תובע הוגשה נגד המחבל, בן ה-16, שביצע את הפיגוע בבירה לפני כשבוע. בתיעוד ממצלמות האבטחה ניתן לראות את המפגע נמלט לתוך מגרש כדורגל ושם מנוטרל על ידי שוטר שרדף אחריו

בווידאו: רץ לתוך המגרש - ונורה ע"י השוטר: תיעוד חדש מפיגוע הדקירה בירושלים/צילום: דוברות משטרה

המשטרה הגישה היום (שני) הצהרת תובע לקראת כתב אישום נגד המחבל בן ה-16 שביצע פיגוע דקירה לפני כשבוע בירושלים. בתיעוד חדש מהאירועים שאחרי הפיגוע, שצולמו במצלמות אבטחה, ניתן לראות את המחבל נמלט לתוך מגרש כדורגל, ושם נורה על ידי שוטר שרדף אחריו.

בפיגוע שאירע לפני כשובע בבירה נפצע צעיר בן 20 באורח קשה. "מיד לאחר האירוע שוטר מתחנת שלם של מחוז ירושלים זיהה את המחבל החשוד בדקירה עם חפץ בידו באזור שייח' ג'ראח", מסרה המשטרה. כשהבחין בשוטר, הוא נמלט לעבר מגרש כדורגל שבו שיחקו באותה שעה ילדים - ונורה במקום. "השוטר ביצע אחריו מרדף שבמהלכו החשוד הסתובב לכיוונו עם חפץ בידו. השוטר שחש סכנת חיים ביצע ירי וניטרל אותו", ציינו במשטרה.

רץ לתוך המגרש - ונורה ע"י השוטר: תיעוד חדש מפיגוע הדקירה בירושלים 31.10.11. משטרה, מערכת וואלה!
נמלט אחרי שדקר. תיעוד בריחת המחבל אחרי הפיגוע בירושלים/מערכת וואלה!, משטרה

מחקירת האירוע עולה כי המחבל פעל לבדו ללא כל סיוע חיצוני. את הסכין ששימשה לביצוע הפיגוע נטל ממטבח ביתו, החביא אותה על גופו וחיפש אחר קורבן פוטנציאלי בעל חזות יהודית. כשהבחין בקורבן, עקב אחריו עד שדקר אותו. מעוצמת הדקירה נשברה ידית הסכין ולהב הסכין נותר נעוץ בגב הקורבן.

השוטר שנטרל את המחבל סיפר כיצד התנהל האירוע. "לאחר שהתקבל הדיווח הגברתי את הסריקות באזור, וזיהיתי את החשוד על פי תיאור הלבוש שניתן. צעקתי לו שיעצור, הוא סירב והתקדם אליי, יריתי בו ואחרי זה הוא התחיל לרוץ עם החפץ החד ביד. קפצתי מעל חומה והתחלתי מרדף רגלי. הוא התחבא מאחורי פח וכשהגעתי לסמטה הוא חזר לכיוון שלי על מנת לתקוף, יריתי כדור אחד כדי לנטרל אותו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully