וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן ראש עיריית ירושלים והרב שמואל אליהו הותקפו בידי חסידי ברלנד

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 0:06

השניים הותקפו במהלך הילולת שמעון הצדיק הנערכת בקברו בירושלים, וזאת תוך שהתוקפים קוראים לעבר אליהו כי הוא "הכניס את ברלנד לכלא". במהלך המהומה נפצע סגן ראש עיריית ירושלים באורח קל בראשו. המשטרה פיזרה את המתפרעים מהמקום

בווידאו: חסידי הרב ברלנד תקפו את סגן ראש העיר ירושלים, שנפצע בראשו/צילום: חדשות כל העולם, איתמר כהן

בכיר בציונות הדתית הרב שמואל אליהו וסגן ראש העיר אריה קינג ירושלים הותקפו הערב (ראשון) על ידי תומכי עבריין המין המורשע אליעזר ברלנד, במהלך הילולת שמעון הצדיק המתקיימת ביממה האחרונה בירושלים. זאת, תוך שהתוקפים קוראים לעבר אליהו: "הוא הכניס את הרב לכלא".

בתקיפה נפצע סגן ראש העיר בראשו באורח קל. נוכח מיקום ההילולה, המתקיימת בקבר בשכונת שמעון הצדיק-שיח ג'ראח, כוחות גדולים של משטרה איבטחו את האירוע, ולאחר שפרצה המהומה פיזרו את המתפרעים.

לפי הודעת המשטרה, ההתפרעות כללה דחיפות, גידופים, יידויי אבנים וזריקת חפצים לעבר משתתפי ההילולה ולעבר השוטרים שפעלו במקום. שני חשודים נעצר בגין הפרות הסדר הציבורי.

הרב שמואל אליהו, במהלך נאומו בטקס ההשבעה של מועצת הרבנות הראשית בבית הנשיא. יונתן זינדל, פלאש 90, פלאש 90
הרב שמואל אליהו/פלאש 90, יונתן זינדל, פלאש 90
סגן ראש עיריית ירושלים, אריה קינג. מרים אלסטר, פלאש 90
אריה קינג/פלאש 90, מרים אלסטר

אליהו הוא ממבקריו החריפים של ברלנד, שמוכר בין היתר לאחר שעמד בראשות בית דין רבני לבדיקת פרשיית חיים ולדר ועמד לצידן של הנפגעות.

הרב ברלנד עם שחרורו מכלא ניצן 15 דצמבר 2021. מערכת וואלה!, אתר רשמי
ברלנד/אתר רשמי, מערכת וואלה!

ברלנד, מנהיג קהילת שובו בנים, הורשע בעבירות מעשים מגונים ותקיפה. בשנה שעברה קשר את עצמו לפרשת רצח אבי אדרי והיעלמותו של ניסים שטרית. בנוסף, הורשע בכך שהבטיח החלמה ממחלות קשות וחשוכות מרפא במטרה להרוויח מיליוני שקלים. בשנה שעברה שהה במעצר בית, בשל מצבו הרפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully