וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע ירי בבית אל: צעיר נפצע קל בחצר ביתו - נלכד המחבל השני

עודכן לאחרונה: 15.10.2022 / 11:21

כוחות הביטחון ירו למוות באחד המחבלים, ובתום מצוד נרחב תפסו את המחבל השני. בן ה-25 נפגע בעת שישב בסוכה בחצר ביתו ופונה לבית החולים שערי צדק בירושלים. בעקבות האירוע, תושבי היישוב הונחו להתסגר בבתיהם

כלי רכב צבאיים סמוך לבית אל אחרי הפיגוע/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

צעיר בן 25 נפצע אתמול (שישי) קל בפיגוע ירי בבית אל בעת שישב בסוכה בחצר ביתו. לוחמי צה"ל שהיו בפעילות באזור ירו לעבר אחד המחבלים וחיסלו אותו. היום בשעות הבוקר, לאחר לילה של חיפושים, לכדו הכוחות את המחבל השני, שברח לאחר הירי. הצעיר שנפגע פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים.

מחמד עודה, חשוד בביצוע פיגוע בירי בבית אל. 15 באוקטובר 2022. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
מחמד עודה, החשוד בביצוע פיגוע בירי בבית אל/תמונות גולשים, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו היום את החשוד, מחמד עודה בן ה-19בכפר הפלסטיני דיר-ג'ריר הסמוך לרמאללה, יחד עם שני סייענים נוספים. כמו כן, בביתו של המחבל נמצאו אמצעי לחימה, מדים וחומרי תעמולה. אתמול, חיסלו כוחות צה"ל את המחבל הנוסף שלקח חלק בפיגוע, פעיל חמאס קייס שגעאיה. שגעאיה, בן 23, גם הוא תושב הכפר דיר ג'רירף נכלא בעבר על רקע מעורבותו בפעילות טרור

עוד בוואלה!

הטלטלה, החזרה לשגרה והפרידה מנועה: המפקדות והלוחמות חוזרות למחסום שועפאט

לכתבה המלאה
מחסום בית אל. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה!
מחסום בית אל. הערב/מערכת וואלה!, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

חובש רפואת חירום במד"א שניר ברוכי שמתגורר ביישוב סיפר: "שמעתי את קולות הירי ובמקביל קיבלתי דיווח ממוקד מד"א על הפצוע שנמצא ממש מספר בתים ממני. הוא ישב בסוכה בחצר בהכרה מלאה וסבל מפציעה בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישה ועצירת דימום ופינינו אותו באמבולנס מד"א במצב קל ויציב להמשך טיפול בבית החולים".

המתיחות ביהודה ושומרון נמשכת, כשמוקדם יותר היום היו מקרים רבים של יידוי אבנים על ידי פלסטינים לעבר כלי רכב ואוטובוסים ישראליים. ילדה בת שלוש נפצעה בפניה באורח קל סמוך לכפר חווארה. ושתי ילדות נוספות נפגעות חרדה. בתגובה, קבוצת מתנחלים מהאזור הגיעה למקום והתעמתה עם פלסטינים. כוחות צבא שהגיעו למקום הרחיקו את מיידי האבנים ומשתמשים באמצעים לפיזור הפגנות. במקביל, נוסע באוטובוס נפגע קל מזריקת אבנים בכביש 436 סמוך לירושלים. בכביש 55, בין עזון לצומת מעלה שומרו, נפצעה נהגת ישראלית באורח קל גם מהשלכת אבנים.

חורי הירי בסוכה בבית אל, פיגוע. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה!
פגיעות הכדורים בסוכה/מערכת וואלה!, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

המתיחות הביטחונית הגיעה לשיא בחודש האחרון, שבו בוצעו פיגועים נגד כוחות הביטחון או נגד אזרחים מדי יום, ובמקרים רבים כמה פעמים ביום. בשבוע האחרון ההסלמה בשומרון זלגה גם למזרח ירושלים, והאזור הפך לשדה קרב.

אחד הגורמים המרכזיים לתסיסה ברחוב הפלסטיני הוא ההסתה נגד ישראל ברשתות החברתיות, שגורמת לרבים מהצעירים להשתתף בהתפרעויות אלימות במיוחד. קבוצת הטרור "גוב האריות", שאחראית על פיגועים רבים בתקופה האחרונה, החלה את דרכה בטיקטוק, שהפכה כר פורה להסתה חמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully