וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר נוסף נעצר בחשד למעורבות ברצח בני שלמה: חשוד שארגן לו "כיפה אדומה"

עודכן לאחרונה: 14.10.2022 / 16:55

מחמד קשוט, קרוב משפחתם של החשודים המרכזיים ברצח, חשוד כי קבע עם שלמה פגישה בתחנת דלק כדי לחסלו. הוא מודה שהיה בזירת האירוע ואף נשאר בה עד שהגיעו כוחות הרפואה למקום. פרקליטו ביקש לשחררו ממעצר בטענה כי לא מדובר בפגישה חריגה, אך השופט האריך את מעצרו ב-5 ימים

בווידאו: תיעוד חדש מחיסול ראש ארגון הפשע הבכיר בני שלמה./לפי סעיף 27א לזכויות היוצרים

מחמד קשוט, תושב רמלה בן 29, נעצר אמש (חמישי) בחשד למעורבות ברצח ראש ארגון הפשע בני שלמה. קשוט, קרוב משפחתם של החשודים המרכזיים, הודה כי נפגש עם שלמה בתחנת הדלק שבה חוסל. על פי החשד, הוא קבע איתו את הפגישה מראש כדי לחסלו. בית משפט השלום באשקלון האריך היום בחמישה ימים את מעצרו.

עורך דינו ביקש לשחררו תחת תנאים מגבילים וטען כי "זה שהוא נפגש עם שלמה זה לא דבר חריג. מדובר במשפחה שמונה 4,000 איש, זו משפחה ענקית". "מדובר בבן אדם שמשתף פעולה בחקירה, אין נגדו חשד סביר שמצדיק את הארכת מעצרו", הוסיף עורך הדין. "החשד לכיפה אדומה זו תיאוריה שהמשטרה בנתה".

בני שלמה יריבו של דומרני. ניב אהרונסון
בני שלמה/ניב אהרונסון

אולם, השופט קבע כי יש חשד סביר שקשוט, החשוד בקשירת פשע ובמעורבות ברצח, ביצע את העבירות שמיוחסות לו, והאריך את מעצרו בשבעה ימים.

בשבוע שעבר הותר לפרסום כי מועיאד מילאד, עלא סאלח ומוחמד סלאח הם החשודים ברצח בני שלמה. השלושה מזוהים עם ארגון הפשיעה של משפחת ג'רושי. בני שלמה נורה למוות לפני כשבוע וחצי בתחנת דלק "דרך השבעה" בסמוך לאזור. המאבטח שלו, בן 40, נורה גם הוא ונפצע באורח קשה. במשך שעות חיפשה המשטרה את החשודים בירי, עד שלבסוף, בשעת ערב, נעצרו ארבעה מבני משפחת ג'רושי, בשנות ה-20 לחייהם. שלושה מהם נעצרו באזור גדרה כשהיו ברכבם, חשוד נוסף אותר בנמל התעופה בן גוריון.

עוד בוואלה!

הקרב על ירושת המיליונים והחשש מהמשך הסכסוך: מה גורל ארגון הפשע של בני שלמה?

לכתבה המלאה
זירת חיסול בתחנת דלק, אזור, 3 באוקטובר 2022. שלומי גבאי
זירת החיסול של בני שלמה/שלומי גבאי

חיסולו של ראש ארגון הפשע בני שלמה הסב מהלומה קשה לארגונו שנחשב לעשיר ביותר בעולם התחתון. שלמה בנה את הארגון מהיסוד. הוא גייס עבריינים, ייצר קואליציות ונלחם באויביו. לאחר מותו החלו נזרקים לאוויר שמות של יורשים אפשריים, אבל יש גם סיכוי שהארגון יתפרק.

"יש מצב של חוסר ודאות. כל הארגון סבב סביב בני שלמה ומעמדו בעולם הפשע", אומר גורם המעורה בדברים. "כעת, לאחר שחוסל הראש, נוצר סוג של ואקום, והמצב לא ברור. יכול להיות שמדובר בסופו של הארגון כמו שהכירו אותו במשטרה". האיש החזק בארגון כרגע, ומי שמוזכר כיורש אפשרי, הוא מקורבו של שלמה, אייל נגר. כמי שהיה איש סודו, נגר הוא יעד של המשטרה. הוא נתון בסכסוך עם משפחת לביא, ובעל ברית של הכנופייה הקווקזית.

בימ"ר לכיש נערכים לתרחישים שונים, בין השאר לאפשרות של ניסיונות חיסול נוספים של בכירים בארגונו של שלמה, כדי להבטיח את התמוטטותו לאחר חיסול הראש. בתרחיש כזה עשויים להשתתף גם האחים לביא, ומיכאל מור.

תרחיש נוסף הוא האפשרות שארגונו של "הבוס", שלום דומרני, ינסה להשתלט על הטריטוריות של שלמה, ובתוך כך לגייס את העבריינים שפעלו תחתיו. חלקם, אגב, היו בעבר חלק מארגונו של דומרני. שלמה עצמו היה יד ימינו של דומרני ואיש הכספים שלו לפני שהחליט להקים ארגון עצמאי, "לגנוב" חיילים ולחבור לנגר ולכנופייה הקווקזית מאשקלון. למשטרה היה ברור שעם שחרורו של דומרני מהכלא, צפויה לפרוץ מלחמה בין הארגונים. מאבטחו של שלמה נרצח לפני חודשים אחדים, ולפני כחודש התנוסס שמו של שלמה על מודעת אבל שפורסמה ברשתות החברתיות כאיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully