וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיינב חזרה מבית החולים ונרצחה מירי שכוון לקרוב משפחתה: "אנחנו אשמים"

עודכן לאחרונה: 11.10.2022 / 11:29

משפחתה של זיינב א-סאנע מתקשה לעכל את לכתה הפתאומי, אחרי שחמושים שהתכוונו לחסל את בנה - פגעו בה והיא מתה כתוצאה מהירי. קרוב משפחתה סיפר לוואלה! כי רק יום קודם לכן ירו לעבר קרוב אחר שלה, והאשים את תושבי הפזורה: "הנשק מסתובב, חייבים לחנך את ילדינו"

המרפאה בלקיה ממנה פונתה האישה שנפצעה מירי/דוברות מד"א

קרוביה של זיינב א-סאנע, תושבת הדרום שנורתה אתמול (שני) למוות בעת שישבה ברכב עם קרוב משפחתה, מתקשים לעכל את המקרה ומאשימים את תושבי הפזורה באלימות ההולכת וגואה בחברה הבדואית.

חלאד אל-סאנע, גיסה של זיינב, סיפר כי המקרה התחרש כשהיא חזרה מביקור של נכדה בבית החולים סורוקה בבאר שבע. היא השאירה אחריה ארבעה בנים ושלוש בנות. "רק לפני חודש חיתנה את ביתה, היא הייתה עוזרת תמיד לכולם", אמר הגיס.

לדבריו, רק יום קודם לרצח חמושים פתחו באש לעבר קרוב משפחה אחר שלה, "שניצל בנס". עוד הוא סיפר כי לפני שנרצחה היא הלכה לבקר את הנכד בסורוקה "וחזרה עם הבן שלי. יש סכסוך למעלה מחמש שנים".

אמבולנס. דוברות מד"א, אתר רשמי
אמבולנס/אתר רשמי, דוברות מד"א

"הנשק מסתובב אצל צעירים בגיל 15-22, כל אחד מנסה להשיג נשק ביישוב בדואי. אני לא מאשים אף אחד, אני מאשים את עצמנו. אנחנו חייבים לחנך את ילדינו. אין דין ואין דיין", הוסיף.

מחקירה ראשונית עולה כי זיינב בת ה-60 נפגעה מהירי כשישבה ברכב, וקרוב אחר היה היעד לניסיון חיסול כחלק מסכסוך בין חמולות. תחילה צוות רפואה פינה אותה ממרפאה בלקיה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע תוך שהוא מבצע בה פעולות החייאה, אך בהמשך הצוות במרכז הרפואי נאלץ לבסוף לקבוע את מותה.

על פי נתוני המעקב של עמותת "יוזמות אברהם", בשנת 2022 קיפחו את חייהם 87 ערבים-פלסטינים בישראל בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה, מהם 83 אזרחים ו-4 שאינם אזרחים, 73 מהם נורו למוות. מבין כלל הקרבנות, 11 הן נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully