וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: תושב נתניה בן 24 נדקר למוות בקטטה בעיר

עודכן לאחרונה: 6.10.2022 / 8:59

צוות מד"א הוזעק לזירה, רחוב גיורא יוספטל שבנתניה, העניק לצעיר טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים לניאדו בעיר תוך פעולות החייאה, שם נקבע מותו. "הצעיר שכב על הכביש מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה", סיפרו. השוטרים סורקים אחר מבצעי העבירה ואוספים ממצאים

שני פצועים אנוש וקשה באירוע ירי בנהריה/מד"א

תושב נתניה בן 24 נדקר למוות הלילה (חמישי) במהלך קטטה בעיר. חובשים ופרמדיקים הוזעקו לזירת האירוע, רחוב גיורא יוספטל שבנתניה, העניקו לצעיר, קנאו פקדו, טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים לניאדו בעיר תוך פעולות החייאה, שם נקבע מותו. המשטרה הגיעה לזירה ופתחה בחקירה.

פרמדיקי מד"א, יקי חג'ג' ונועה זוארי, וחובש מד"א, מאור בראנץ, סיפרו כי כשהגיעו למקום הייתה המולה. "ראינו על הכביש את הצעיר שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, הוא סבל מפציעות חודרות, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש". המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף אמצעי תיעוד בסביבת הזירה וממצאים פורנזיים על ידי חוקרי הזיהוי הפלילי. מהמשטרה נמסר כי "הרקע והנסיבות לאירוע בבדיקה".

זירת דקירה בנתניה, 6 באוקטובר 2022. דוברות משטרת ישראל
זירת האירוע בנתניה, הלילה/דוברות משטרת ישראל
זירת דקירה בנתניה, 6 באוקטובר 2022. דוברות משטרת ישראל
זירת האירוע בנתניה, הלילה/דוברות משטרת ישראל

שעות ספורות קודם לכן, נער בן 18 נורה למוות בגן שעשועים בנהריה. צעיר נוסף, בן משפחתו של הנרצח, וואסים כיאל, נפצע בינוני, כמו גם צעיר אחר ששהה במקום. במשטרה מעריכים כי החיסול היה חלק מסכסוך ארוך שנים בין משפחות. כלי הרכב של החשודים אותר שרוף בסמוך ליישוב כליל, שנמצא כ-14 ק"מ מנהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully